خانه اخبار اخبار استخراج توقیف ۴۵,۰۰۰ دستگاه ماینر طی روزهای اخیر!

توقیف ۴۵,۰۰۰ دستگاه ماینر طی روزهای اخیر!

توقیف ۴۵,۰۰۰ دستگاه ماینر طی روزهای اخیر!
زمان مطالعه : 2 دقیقه
ارز دیجیتال ارز دیجیتال

سخنگوی صنعت برق کشور از توقیف ۴۵ هزار دستگاه ماینر «غیرمجاز» خبر داد. به‌گفته وی، مصرف برق این دستگاه‌های استخراج بیت کوین نزدیک به ۱۰۰ مگاوات است.

به گزارش ارزدیجیتال، مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این تعداد ماینر غیرمجاز که در روزهای گذشته شناسایی شده بودند، همزمان با اجرای برنامه سراسری تعدیل روشنایی و اصلاح انشعاب، جمع آوری شد، اظهار کرد:

 

blockquote

تعدیل روشنایی معابر و مدیریت مصرف مراکز پرمصرف برای جلوگیری از اعمال خاموشی به مشترکان خانگی است.

blockquote

سخنگوی صنعت برق با هشدار به مراکز استخراج ارزهای دیجیتال که از برق غیرقانونی برای این کار استفاده می‌کنند، گفت:

 

blockquote

این گونه مراکز غیرمجاز در صورت شناسایی، به مراجع قضایی معرفی و به پرداخت جریمه محکوم خواهند شد. 

blockquote

وی با تأکید بر اینکه جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال، از مهمترین محورهای تعیین‌شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست، تصریح کرد:

 

blockquote

مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در صورت کشف، ضمن الزام به پرداخت هزینه برق مصرفی، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، سیاست وزارت نیرو، حمایت از تشکیل مزارع استخراج رمز ارزها در کشور و سایر مراکز استخراجی است که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند. 

blockquote

سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه با آن دسته از مراکز استخراج که به صورت غیرمجاز از برق با تعرفه‌ای به غیر از تعرفه مربوطه استفاده می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد، گفت:

 

blockquote

در همین راستا در صورت شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارزها، جریان برق آنها قطع و علاوه بر معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی، هزینه برق مصرفی و خسارات وارده به شبکه برق نیز از متخلفان دریافت می‌شود. 

blockquote

رجبی مشهدی با بیان اینکه عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، تا سقف ۲۰ میلیون تومان مشمول دریافت پاداش خواهند بود. اطلاعات عاملان شناسایی، محرمانه تلقی شده و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق اقدامات لازم برای صیانت و جلوگیری از افشای آن را انجام می‌دهند.

توقیف ۴۵,۰۰۰ دستگاه ماینر طی روزهای اخیر!

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
با ادامه رشد حوزه دیفای، قیمت چین لینک به سقف تاریخی جدیدی رسید با ادامه رشد حوزه دیفای، قیمت چین لینک به سقف تاریخی جدیدی رسید