خانه اخبار ارزها اخبار آلت کوین ها شرکت‌های Galaxy Trading و Jump Trading هم ریپل را تنها گذاشتند!

شرکت‌های Galaxy Trading و Jump Trading هم ریپل را تنها گذاشتند!

شرکت‌های Galaxy Trading و Jump Trading هم ریپل را تنها گذاشتند!
زمان مطالعه : 2 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

گزارشات حاکی از آن است که دو شرکت Galaxy Digital و Jump Trading دیگر با XRP، ارز دیجیتال ریپل معامله ای نمی‌کنند. دلیل این کار دو شرکت این است که کمپانی ارائه دهنده XRP یعنی ریپل، درگیر پرونده شکایت 1.3 میلیارد دلاری با SEC است.

گزارشاتی که به تازگی به دستمان رسیده حاکی از آن است که دو شرکت سرمایه گذاری بزرگ دنیای ارز دیجیتال یعنی Galaxy Digital و Jump Trading ارتباط و استفاده از XRP را متوقف کرده‌اند.

وبسایت خبری The Block امروز گزارش داد که این دو شرکت معاملاتی تایید کردند که به دلیل پرونده شکایت پر اهمیت از Ripple دیگر برای XRP بازار سازی نخواهند کرد. روز گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) یک شکایت 1.3 میلیارد دلاری بر علیه شرکت Ripple Labs، کمپانی ارائه دهنده ارز دیجیتال ریپل تنظیم کرد.

از آن زمان تاکنون، سه صرافی مختلف معامله این آلتکوین محبوب را متوقف کرده‌اند و قیمت این توکن هم به شدت سقوط کرد و از طرفی شرکت سرمایه گذاری Bitwise هم همه ریپل‌های خود را نقد کرده است.

بیشتر بخوانید: ریپل چیست؟ related_content

بازار سازی یعنی ارائه نقدینگی برای صرافی‌های مختلف. وبسایت The Block همچنین گزارش کرد که Galaxy تا زمانی که "اطلاعات بیشتری مشخص نشده"، ریپل را خرید و فروش نخواهد کرد. از طرفی وبسایت Decrypt هم با هر دو شرکت ارتباط برقرار کرده تا این خبر را تایید کند.

Galaxy یک شرکت مستقر در نیویورک عظیم در حوزه سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال است که توسط میلیاردر طرفدار بیتکوین مایک نووگرتز، هدایت می‌شود. این شرکت در حال حاضر حدود 400 میلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کند.

از طرفی Jump Trading هم یک شرکت معاملاتی است که میلیون‌ها دلار سرمایه را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرده است.

در حال حاضر، ریپل چهارمین ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است. ولی از زمان مشکلات قانونی این ارز دیجیتال، قیمت و تسلط این آلتکوین روی بازار به شدت کاهش یافته است.

کمیسیون SEC مدعی است که شرکت Ripple Labs، از سال 2013، مبلغ 1.3 میلیارد دلار سهام ثبت نشده را ارائه داده است.

شرکت‌های Galaxy Trading و Jump Trading هم ریپل را تنها گذاشتند!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
الاد رویزمن احتمالا به عنوان رئیس هیئت مدیره SEC انتخاب خواهد شد! الاد رویزمن به عنوان رئیس هیئت مدیره SEC انتخاب خواهد شد!