خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین یک نهنگ به تنهایی 333 میلیون دلار بیت کوین را جا به جا کرد

یک نهنگ به تنهایی 333 میلیون دلار بیت کوین را جا به جا کرد

یک نهنگ به تنهایی 333 میلیون دلار بیت کوین را جا به جا کرد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

به گزارش پلتفرم ردیاب بلاکچین Whale Alert، یک نهنگ ناشناس بیش از 7000 بیت کوین به ارزش تقریبی 333 میلیون دلار (با قیمت فعلی) را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرده است.

این نهنگ تراکنش مورد بحث را دیروز راس ساعت 01:53 دقیقه به وقت محلی از یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول ناشناس دیگر انجام داده است. قبل از انجام این تراکنش، نهنگ مورد نظر، 241-اُمین کیف پول بزرگ بیت کوین را در اختیار داشت.

از آنجا که هویت نهنگ ناشناخته است، تشخیص اینکه چرا این میزان بیت کوین را جابجا کرده است، امری دشوار است. گمانه زنی ها پیرامون دلیل نقل و انتقال دارایی ها توسط نهنگ ها شامل انتقال ارزهای رمزنگاری به کیف پول های سرد توسط سازمان ها، معاملات بزرگ فرابورس یا حواله های داخلی بین کیف پول های صرافی است. اما این ها فقط حدس و گمان ها هستند؛ هویت نهنگ در حال حاضر مرموز است.

در این هفته حرکت های دیگری را نیز از سوی نهنگ ها شاهد بوده ایم. روز یکشنبه قیمت بیت کوین از بالاترین رقم خود یعنی 58000 دلار به 47000 دلار امروز رسید. به دنبال آن، روز پنجشنبه، 400 میلیون دلار بیت کوین ( 8000 واحد btc) توسط یک نهنگ ناشناس به کیف پولی ارسال شد که طبق ادعای Whale Alert با صرافی بزرگ کوین بیس، ارتباط دارد.

حرکات نهنگ ها گاهی اوقات می تواند بازارها را متزلزل کند، مانند ماه دسامبر گذشته (آذر ماه) که قیمت بیت کوین از مرز 20000 دلار گذشت. این بدان دلیل است که کوین های قدیمی که بیش از یک دهه دست نخورده باقی مانده بودند، پول جدیدی را وارد بازار بیت کوین می کنند. اگر یک نهنگ آن کوین ها را دامپ کند، ممکن است قیمت بیت کوین بار دیگر سقوط نماید.

یک نهنگ به تنهایی 333 میلیون دلار بیت کوین را جا به جا کرد

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
ایلان ماسک: کلاهبرداران دست از سر ارزهای دیجیتال برنمی‌دارند ایلان ماسک: کلاهبرداران دست از سر ارزهای دیجیتال برنمی‌دارند