خانه اخبار سهام کوین بیس با ارزش 90 میلیارد دلار در فروش خصوصی نزدک معامله شد

سهام کوین بیس با ارزش 90 میلیارد دلار در فروش خصوصی نزدک معامله شد

سهام کوین بیس با ارزش 90 میلیارد دلار در فروش خصوصی نزدک معامله شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

به گزارش بلومبرگ، سهام کمپانی کوین بیس (Coinbase) هفته گذشته در مزایده بازار خصوصی در نزدک با ارزشی معادل 90 میلیارد دلار معامله شده است. این ارزیابی بر مبنای قیمت 350 دلار به ازای هر سهم استوار بوده است.

آخرین فرصت برای سرمایه گذران خصوصی

همانطور که در رسانه های مختلف گزارش شده است، پیش از این ارزش کوین بیس 100 میلیارد دلار ارزیابی شده بود زیرا سهام آن با قیمت 375 دلار معامله می شد.

با این حال، در حراجی خصوصی نزدک (Nasdaq) در هفته گذشته، قیمت معامله این سهام حدود 350 دلار بود. منبع خبری بلومبرگ ترجیح داده است ناشناس باقی بماند زیرا این اطلاعات خصوصی هستند.

این فروش در نزدک برای خریداران خصوصی برقرار شد تا از این راه بتوانند پیش از عرضه عمومی سهام در اواخر ماه جاری به بخشی از سهام این صرافی رمزگذاری برجسته آمریکایی دسترسی پیدا کنند.

قیمت سهام برای IPO هنوز تعیین نشده است

در هنگام برگزاری فرایند فروش خصوصی، محدودیت های زیادی وجود دارد و سهام کمتری به فروش می رسد. این پلتفرم نزدک بطور ویژه با این هدف راه اندازی می شود که شرکت های خصوصی قبل از عرضه اولیه سهام (IPO) بتوانند مقداری از سهام خود را بفروشند.

قبل از عرضه مستقیم سهام، نزدک باید یک قیمت مرجع برای خریداران و یک مبنای جزئی برای فعالیت های تجاری خصوصی تعیین کند. با این حال، این قیمت ها به سختی نشان دهنده قیمت واقعی آن سهام در طول عرضه اولیه سهام خواهند بود.

سهام کوین بیس با ارزش 90 میلیارد دلار در فروش خصوصی نزدک معامله شد

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
انتقال اتریوم به اتریوم ۲.۰ سرعت می‌یابد انتقال اتریوم به اتریوم ۲.۰ سرعت می‌یابد