خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین راه‌اندازی کشتی ساتوشی برای اسکان شرکت‌های ارز دیجیتال

راه‌اندازی کشتی ساتوشی برای اسکان شرکت‌های ارز دیجیتال

راه‌اندازی کشتی ساتوشی برای اسکان شرکت‌های ارز دیجیتال
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

اولین کشتی کروز ارزهای دیجیتال، در ماه نوامبر به فروش می‌رسد. شرکت Ocean Builders، که در زمینه ساخت سازه‌های شناور و کشتی‌های تجاری فعالیت دارد، یک کروز استرالیایی قدیمی را ساتوشی نامید. هدف این شرکت در بر گرفتن شرکت‌ها، کارآفرینان و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال است.   

مدیر ارشد اجرایی این شرکت گفت:

 

blockquote

کشتی ساتوشی مرکز نوآوری و بستری منحصر به فرد برای کارآفرینان حوضه ارزهای دیجیتال است. وی از تمایل شرکت برای استقبال از فناوری‌های نوین در سواحل پاناما سخن گفت و افزود، هدف ما این است که محیطی پایدار را در دریا ایجاد کنیم. 

blockquote

این کشتی در سال 1991 با نام Pacific Dawn ساخته شد و پس از آن در اختیار شرکت Princess Cruises و P&O Australia قرار گرفت. به دلیل همه گیری کرونا و تاثیر منفی که روی کسب و کار ‌های دریایی داشت، شرکت P&O تصمیم به فروش آن گرفت. 

این کشتی، به نام ساتوشی، بنیانگذار ناشناس بیت‌کوین، نامگذاری شده است.  الوار توفسکی، یکی از تریدر‌های مطرح در زمینه ارزهای‌دیجیتال، از راه اندازی رستوران‌ها، کازینو‌ها، خدمات پزشکی و پارک آبی در این کشتی خبر داد و گفت این امر در آینده‌ای نه چندان دور تحقق می‌یابد. 

بیشتر بخوانید: کشف هویت ساتوشی ناکاموتو همچنان سوژه داغ خبرنگاران! related_content

کشتی ساتوشی، در سواحل پاناما، لنگر خواهد انداخت و افراد می‌توانند از بیت‌کوین نیز همانند دلار آمریکا برای تمامی خدمات این کشتی استفاده کنند. کشتی ساتوشی در مجموع 777 کابین دارد که 200 کابین آن از 5 تا 28 نوامبر به فروش خواهد رسید. قیمت کابین‌ها بین 25000 تا 50،000 دلار است. افراد برای مالکیت کامل یک کابین ملزم به پرداخت هزینه ماهیانه نیز هستند.

خریداران می‌توانند کابین های کنار هم را نیز برای گسترش فعالیت خود، خریداری کنند. پیشنهاد ما برای خانواده‌های دارای فرزند، خرید کابین‌های اتاق دار یا بالکن هایی با ویو اقیانوس برای خود و خرید یک اتاق داخلی ارزان تر در سالن برای کودکان‌شان است.

در واقع کابین شما اتاق خواب شما محسوب می‌شود چراکه می‌توانید از قسمت‌های دیگر کشتی، به عنوان نشیمن‌گاه استفاده کنید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ساتوشی از اوایل سال 2021 آماده اسکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هولدرها در انتظار صعود چشمگیر قیمت بیت‌کوین در سال 2021! related_content

خوب است بدانید که الوار توفسکی و دوست دختر تایلندی‌اش سال گذشته به دلیل خانه دریایی که در سواحل پوکت اشغال کرده بودند، دستگیر شدند. اتهام آنها نقض قوانین تایلند بود و خانه توسط نیروی دریایی تایلند ضبط شد و هر دوی آنها به بازداشتگاه فرستاده شدند.

راه‌اندازی کشتی ساتوشی برای اسکان شرکت‌های ارز دیجیتال

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
صندوق تراست اتریوم Grayscale اکنون رسماً تحت نظر SEC قرار دارد صندوق تراست اتریوم Grayscale اکنون رسماً تحت نظر SEC قرار دارد