خانه اخبار اخبار تکنولوژی سخنان جک دورسی در مورد بیت‌کوین

سخنان جک دورسی در مورد بیت‌کوین

سخنان جک دورسی در مورد بیت‌کوین
زمان مطالعه : 2 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

دادگاه آزادی خواه اسلو، سازمان تحت حمایت بنیاد حقوق بشر یا HRF، به صورت دیجیتالی میزبان جک دورسی، مدیرعامل شرکت خدمات مالی Square بود. طی این گفتوگوی آنلاین که در یوتیوب برگزار شد، در مورد ارز‌های دیجیتال به خصوص بیت‌کوین، بحث‌های مفیدی صورت گرفت.

جک دورسی، به طور کلی دیدگاه مثبتی به این ارز دیجیتال محبوب دارد و در ابتدا از امنیت بالای پلتفرم بلاک‌چین گفت. دورسی در مصاحبه‌ای که با ثور هالورسن، رییس دادگاه آزادی خواه اسلو داشت، اعلام کرد که بیت‌کوین سیستم نوینی است که در یک محیط نا امن، به نام اینترنت ایجاد شده و در کمال ناباوری بسیار امن و قابل اعتماد است.

در بین این گفتوگوی آنلاین، دورسی به متد‌ها و چارچوب‌های امنیتی بیت‌کوین اشاره کرد و گفت: از نظر من امنیت موضوعی است که هیچ گاه نمی‌تواند به طور 100 درصدی کامل باشد. بنابراین نمی‌توانیم امنیت یک سیستم را با قطعیت تضمین کنیم اما سیستم بیت‌کوین طوری طراحی شده است که همواره 10 قدم از هکر‌ها و مجرمان سایبری جلو تر باشد.

لازم به ذکر است که دورسی، بنیان‌گذار توئیتر، راه‌های مختلفی برای مقابله با اقدامات هکر‌ها معرفی می‌کند. وی همچنین افزود که قصد دارد با افزایش خود آگاهی داخلی شرکت و تعیین چارچوب‌های قانونی مناسب، سیستم امنیتی پلتفرم توییتر را بهبود بخشد. 

 

blockquote

ما در حال ایجاد یک سیستم امنیتی مناسب برای کاربران هستیم. بنابراین در فضای مجازی، محیطی که اعتماد به آن سخت شده، بستری مناسب و قابل اطمینان فراهم می‌آوریم. جک دورسی

blockquote

دورسی برای سرمایه‌گذاری در یک محیط امن و مناسب، ارز دیجیتال محبوب بیت‌کوین را پیشنهاد می‌دهد. از نظر او سیستم امنیتی بلاک‌چین بسیار کارآمد بوده و کار هکر‌ها را دشوار ساخته است. وی افزود که موضوع دسترسی شخصی به دارایی‌های خود، موضوع بسیار مهمی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سرمایه خود را مدیریت کنند. 

بیشتر بخوانید: هک تاریخی در توییتر؛ هکر در حال گم کردن رد بیت کوین‌ها است! related_content

در پایان این مصاحبه دیجیتالی، دورسی به غیر متمرکز بودن سیستم بیت‌کوین اشاره کرد و گفت که بلاک‌چین توسط کاربران متعددی در سراسر دنیا اداره می‌شود و کنترل آن به دست نهاد یا سازمان خاصی نیست. وی افزود که فناوری بلاک‌چین پنجره جدیدی به سمت آینده را رو به همه انسان‌ها گشوده و نویدی برای آینده اقتصاد جهانی است. یک سیستم دائمی، پایدار و همیشگی که قرار است ما را از مشکلات سیستم پرداختی سنتی، برهاند. 

این اولین باری نیست که جک دورسی دیدگاه خود را در مورد بیت‌کوین بیان می‌کند. وی در گذشته نیز در مورد کاربرد‌های متعدد این ارز دیجیتال صحبت کرده است.

سخنان جک دورسی در مورد بیت‌کوین

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت کاردانو، 31 اکتبر (10 آبان) تحلیل قیمت کاردانو، 31 اکتبر (10 آبان)