خانه اخبار اخبار ایران تجمع اعتراضی ماینرها مقابل ستاد مبارزه با قاچاق کالا

تجمع اعتراضی ماینرها مقابل ستاد مبارزه با قاچاق کالا

تجمع اعتراضی ماینرها مقابل ستاد مبارزه با قاچاق کالا
زمان مطالعه : 1 دقیقه
گروه خبری گروه خبری

عده ای از فعالان حوزه رمزارز با تجمع اعتراضی در برابر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواستار رسیدگی به حق و حقوق خود شدند.

صبح امروز شنبه ( ۱۰ آبان ماه ) عده ای از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال با تجمع در برابر ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواستار به رسمیت شناخته شدن فعالیت خود در کشور شدند.

به گقته بسیاری از اعتراض کنندگان، پس از گذشت ۴ ماه از تایید مصوبه‌ای که برای تعیین و تکلیف دستگاه‌های ماینر توسط دولت انجام شد، هنوز اتفاق خاصی برای ماینرها و کالاهای ضبط شده‌شان توسط گمرک رخ نداده و آنها پیگیر این مشکل خود هستند.

بر اساس این گزارش، در مصوبه مذکور، سرنوشت دستگاههای استخراج رمز ارز که قبل از سال ۹۹وارد کشور شدند قرار بود به صورت سامانه خود اظهاری، حل و فصل شود.

به عبارتی قرار بود ماینرها هزینه گمرک و عوارض را پرداخت کنند و مشکلات پرونده تعزیراتی شان حل و فصل شود و اعتراض ماینرها در این حوزه نیز کاملا مشهود است.

من قاچاقاچی نیستم

بر اساس این گزارش این عده که با در دست داشتن پلاکاردهایی با عبارت “من قاچاقچی نیستم”، مقابل ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

درخواست این افراد معترض اینست که دستورالعمل از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا هرچه زودتر ابلاغ شود تا مشکلات آنها برطرف شود.

به گفته معترضان سازمان گمرک دو هفته پیش با تاخیر بسیار، ارزش دستگاه‌ها و حقوق و عوارض آنها را هم به وزارت صمت اعلام کرده بود و ‌اکنون همه اتفاقات از سوی وزارت صمت و گمرک رخ داده ولی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلسه‌ نهایی برای ابلاغ کردن دستورالعمل را برگزار نمی‌کند و آن را به امضا نمی‌رساند تا ماینرها بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

با توجه به اعتراض ماینرها نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود ، وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا هنوز پاسخی اعلام نکرده است.

تجمع اعتراضی ماینرها مقابل ستاد مبارزه با قاچاق کالا

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
ارائه مجوز احداث نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز ماینرها ارائه مجوز احداث نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز ماینرها