خانه آموزش صرافی توکن SUSHI نباید در لیست ارزهای بایننس قرار بگیرد

توکن SUSHI نباید در لیست ارزهای بایننس قرار بگیرد

توکن SUSHI نباید در لیست ارزهای بایننس قرار بگیرد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

قرار دادن SushiSwap در لیست ارز‌های صرافی بایننس، اشتباه است و بایننس برای اینکار باید دستورالعمل‌های خود را نادیده بگیرد.

صرافی بایننس، مانند بسیاری دیگر از صرافی‌های بزرگ جهان، توکن SUSHI را در تاریخ 1 سپتامبر به لیست ارز‌های خود اضافه کرد. بعد از آن قیمت این توکن 2 برابر شد. قرارداد SUSHI در تاریخ 26 آگوست اجرایی و معاملات آن از دوروز بعد از آن انجام شد. در واقع پس از همه این ها در تاریخ 3سپتامبر موضوع امنیت آن بررسی شده و پیش از آن هیچ گفتگویی در این مورد وجود نداشته است. 

صرافی بایننس دستورالعمل‌های متعددی را پیش انجام معاملات هر ارز، بررسی می‌کند. این صرافی ارزها را به دقت بررسی و از فیلتر‌های مختلفی می‌گذراند. ارز‌هایی که موفق به قرارگرفتن در لیست نمی‌شوند، ممکن است در مرحله بررسی و بازدید باشند. 

بررسی های سختگیرانه بایننس

جانی لیو، مدیر عامل صرافی KuCoin، طی گفتگویی با کوین‌تلگراف گفت که صرافی او به دو دلیل جداگانه تصمیم به عدم ثبت SUSHI در لیست ارزهای اولیه خود گرفته است. 

  1. کم ارزش بودن این توکن برای جامعه ارزهای دیجیتال
  2. اکثر صرافی هایی که در مرحله اول این توکن را ثبت کرده بودند طی یک بررسی دقیق تر، آن را رد کردند.
blockquote

من فکر می‌کنم این موضوع عدم آگاهی و قضاوت درست را نشان می‌دهد. مشکل اساسی این است که از نظر عموم، تایید نشدن توسط بایننس به معنی غیر قانونی بودن است.ویتالیک بوترین

blockquote

وی همچنین افزود: آنها قطعاً قوانین خود را برای SUSHI نقض کردند. ویتالیک در پاسخ به اینکه آیا بایننس باید برای این موضوع پاسخگو باشد گفت: 

من فکر می‌کنم پلتفرم Uniswap، کار‌های زیادی کرده تا CEX‌ها کمتر مورد توجه قرار بگیرند، که به نظر من خوب است. از آنجایی که منافع CEX‌ها متفاوت است، در این زمینه خوب عمل نکرده اند بنابراین موضوع اصلی این است که ما به مکانیسمی برای قانونی کردن اجتماعی نیاز داریم تا بتوانیم افکار عمومی را نسبت به قانونی بودن یا نبودن یک ارز یا توکن تغییر دهیم. شرکت قانونگذاری آمریکایی Roche Cyrulnik، به کوین‌تلگراف اعلام کرد که درحال بررسی دقیق و همه جانبه SUSHI است. 

بیشتر بخوانید: صرافی بایننس (Binance) related_content

بایننس در توییت اخیر خود این توکن را در به روزرسانی هفتگی در نظر گرفت که این موضوع یک امتیاز مثبت برای SUSHI است. 

توکن SUSHI نباید در لیست ارزهای بایننس قرار بگیرد

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
اخبار داغ ارز‌های دیجیتال در آسیا اخبار داغ ارز‌های دیجیتال در آسیا