خانه اخبار اخبار بلاک چین برد شیرین تیم Apollon FC با استفاده از فناوری بلاک‌چین!

برد شیرین تیم Apollon FC با استفاده از فناوری بلاک‌چین!

برد شیرین تیم Apollon FC با استفاده از فناوری بلاک‌چین!
زمان مطالعه : 5 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

یک تیم فوتبال در قبرس تصمیم گرفت برای اولین بار با استفاده از فناوری بلاک‌چین، ترکیب و شکل‌گیری تیم را به هواداران بسپارد.

این تیم با توجه به رای اکثریت، ترکیب خود را چید و موفق شد تا در برابر رقیب خود پیروز شود. پس از آن تصمیم گرفت در دیگر مسابقات و  بازی‌ها نیز از نظر هواداران خود استفاده کند.

تیم Apollon FC با استفاده از توکن هواداران، توانست رقیب خود یعنی Aris Limassol را در بازی دوستانه‌ای که برگزار شد، شکست داده و 6 گل پر غرور را به ثمر برساند. نتیجه بازی آنها 6 بر 0 به نفع تیم Apollon FC بود.

بیشتر بخوانید: ورود تیم فوتبال لاتزیو، به دنیای ارزهای دیجیتال related_content

 باشگاه‌ها با استفاده از این پلتفرم می‌توانند توکن‌های مخصوص طرفداران خود را تولید کنند، پس از آن طرفداران می‌توانند از همان توکن‌ها در پلتفرم Socios استفاده کنند. طرفداران با استفاده از توکن‌های خود می‌توانند در رای‌گیری‌ هایی مثل انتخاب آهنگ پخش شده پس از هر گل، تغییر رنگ پیراهن تیم، ترکیب بازیکنان و … شرکت کنند.

 نظرسنجی‌ها در پلتفرم Socios به دو طریق اجباری و غیر اجباری برگزار می‌شود. نظرسنجی اجباری به این معناست که نتیجه‌ی نظرسنجی هر چه باشد، باشگاه آن را اجرا می‌کند. بنابراین، اگر نتیجه‌ نظرسنجی تغییر رنگ پیراهن تیم باشد، باشگاه آن را عملی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: حضور پررنگ یوونتوس در دنیای کریپتو و بلاک چین! related_content

در تیم Apollon نیز همین اتفاق افتاد. طرفداران توکن‌های این تیم به نام APL  را خریداری کرده و از آن برای شرکت در نظر سنجی‌های تیم استفاده کردند. طی این نظر سنجی‌ها هوادارن ترکیب 4-2-3-1 را انتخاب کردند. یعنی 4 بازیکن در خط دفاعی، 2 هافبک مدافع، 3 هافبک تهاجمی و 1 مهاجم را تعیین کردند. 

الکساندر دریفوس، مدیر عامل پلتفرم Socios، از تعامل و همکاری طرفداران و مسئولان تیم‌ها سپاسگذاری کرده و گفت:

امروز Socios.com و تیم Apollon FC تاریخ ساز شدند. بازی دوستانه مقابل Aris Limassol اولین مسابقه‌ای بود که با استفاده از بلاک‌چین برگزار شد و هواداران ترکیب بازیکنان را انتخاب کردند. من بسیار مفتخر هستم و از این میزان تعامل، بسیار احساس خوشحالی می‌کنم. 

طبق اطلاعات سایت Socios.com، ارزش توکن APL در طول بازی، 13درصد افزایش یافت و به نظر می‌رسد که آپولون قصد دارد همچنان با هواداران خود ارتباط برقرار کرده و جنبه‌های خاصی از تصمیم گیری‌های تیم را به آنها واگذار کند. 

 

blockquote

ما می‌خواهیم با هواداران خود ارتباط برقرار کنیم و از آنها به بهترین شکل نمایندگی کنیم ... به هواداران خود این فرصت را خواهیم داد تا در تصمیم گیری‌ها، به من و بقیه تیم کمک کنند. ما برای نظر آنها ارزش قائل هستیم.Soforonis Avgousti، سرمربی تیم  Apollon FC

blockquote

پلتفرم Socios.com بر روی فناوری بلاک‌چین ساخته شده و از یک ارز دیجیتال (رمز ارز) به نام CHZ$ استفاده می‌کند. برخلاف ارزهای فیزیکی مانند ریال، پوند، یورو و دلار که در یک فروشگاه خرج می‌کنید، رمز ارزها فقط در فضای دیجیتالی وجود دارند و فقط در مکان‌های خاص یا بر روی سیستم عامل‌های خاص می‌توانند خرج شوند. 

Socios با بسیاری از باشگاه های فوتبال در سراسر جهان همکاری دارد ، از جمله باشگاه‌های بسیار محبوب مانند بارسلونا ، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس. توکن هواداران بارسلونا BAR به طور کلی در کمتر از دو ساعت فروخته شد. 

سایت Socios به تازگی کارت اعتباری Socios.com Visa را به منظور بهره‌مندی طرفداران از جوایز و دیگر مزیت‌های باشگاهی، منتشر کرد. 

برد شیرین تیم Apollon FC با استفاده از فناوری بلاک‌چین!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
صدور مجوز جعلی استخراج رمز ارز صدور مجوز جعلی استخراج رمز ارز