خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین بایدن باید بیت‌کوین را با سیستم مالی ایالات متحده ادغام کند!

بایدن باید بیت‌کوین را با سیستم مالی ایالات متحده ادغام کند!

بایدن باید بیت‌کوین را با سیستم مالی ایالات متحده ادغام کند!
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

مورخ اقتصادی و مالی انگلیس، Niall Ferguson، بیان کرد که دولت بایدن، رئیس جمهور منتخب، بایستی بیت کوین را به عنوان جایگزینی برای “دلار دیجیتال به سبک چینی” در نظر بگیرد.

وی اظهار داشت که ایالات متحده بایستی به جای “ساخت نسخه‌های چینی برای سیستم‌های پرداخت الکترونیکی”، مسیر خود را برای پذیرش رمزارزها، پیدا کند.

فرگوسن، روز یکشنبه در بخش نظرات بلومبرگ (Bloomberg)، اظهار داشت که در حال حاضر، همه‌گیری در پذیرش رمز ارزها تأثیرگذار است و سبب تسریع در روند “انقلاب پولی” در سراسر جهان می شود. با این حال، وی خاطرنشان کرد که چین “در حال پیشروی” در عرضه یوان دیجیتال و افزایش استفاده از پرداخت های تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید: جک ما، بنیانگذارعلی بابا، دوستدار ماهیت اخلالگر ارزهای دیجیتال است related_content

اپلیکیشن‌هایی همانند Alipay و WeChat Pay، بالغ بر 40 تریلیون دلار تراکنش در سال را مدیریت می‌کنند. این مورخ معتقد است که اقدامات صورت گرفته توسط چین، به عنوان الگویی برای دیگر کشورها به منظور توسعه سیستم‌های پرداخت بین مرزی و حواله می باشد.

با این حال، او توصیه کرد که ایالات متحده این کار را انجام ندهد. “حتی دولت هایی مانند هند که در برابر نفوذ مالی چین مقاومت می کنند، اساساً نسخه های خود را از روی سیستم های پرداخت الکترونیک چین می سازند.”

وی اظهار داشت:

 

blockquote

بجای تلاش برای ایجاد دلار دیجیتال به سبک چینی، دولت نوپای بایدن بایستی از مزایای ادغام بیت کوین در سیستم مالی ایالات متحده استفاده کند.

blockquote

فرگوسن افزود که مقامات ایالات متحده اخیراً روش‌هایی برای مقابله با بیت‌کوین در نظر گرفته‌اند. اکنون خدمات درآمد داخلی، افراد را ملزم می‌سازد تا در اظهارنامه دارایی رمزنگاری شده خود، سود را لحاظ کنند و ممکن است آنها به دنبال کاربران صرافی Coinbase که فعالیت آنها با الزامات و گزارشات مالی تطابق ندارد، باشند.

علاوه بر این، دفتر فدرال تحقیقات، نگاه خود را به برخی موارد پولشویی با استفاده از رمزنگاری، معطوف کرده است. وی ادامه داد:

 

blockquote

موضوع این است که اطلاعات مالی افراد مطیع قانون توسط بیت‌کوین، نسبت به Alipay، بهتر محافظت می شود.

blockquote

دیدگاه‌های شخصی رئیس جمهور منتخب در مورد رمزنگاری، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و بیت‌کوین هنوز به خوبی شناخته شده نیست، با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که افراد فعال در دولت او، می‌توانند به طور بالقوه، رمزنگاری را به سمت یک چارچوب نظارتی مناسب‌تر در ایالات متحده هدایت کنند. به عنوان مثال، بایدن از رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالاها، Gary Gensler، به عنوان معاون وزیر خزانه‌داری، استفاده می‌کند.

بایدن باید بیت‌کوین را با سیستم مالی ایالات متحده ادغام کند!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
ونزوئلا برای پرداخت واردات از ایران و ترکیه از بیت‌کوین استفاده می کند! ونزوئلا برای پرداخت واردات از ایران و ترکیه از بیت‌کوین استفاده می کند!