خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین قیمت بیت‌کوین به بالای 14000 دلار رسید!

قیمت بیت‌کوین به بالای 14000 دلار رسید!

قیمت بیت‌کوین به بالای 14000 دلار رسید!
زمان مطالعه : 1 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

در حالی که هیجان شمارش آرا و انتظار نتیجه چند ایالت آخر در ایالات متحده هنوز در در جریان است قیمت بیت کوین از بالاترین سطح قبلی خود در سال 2020 گذشت .در زمان نگارش این مطلب ، بیت کوین کمی بالاتر از 14،180 دلار معامله می شود ،و در Bitstamp به بالاترین قیمت روزانه 14،230 دلار رسیده است.

 در حالی که مقامات آخرین آرا را در چند ایالت شمارش می کنند و رقابت بسیار نزدیک است شرایط بازارها نسبتاً ناخوشایند و مملو از عدم اطمینان هستند. بیت‌کوین در یک روند صعودی ثابت قرار دارد و به نظر می‌رسد هیچ چیزی مانع آن نمی‌شود. پس از یک روز پر تلاطم در حال حاضر بیت‌کوین در قیمتی که آخرین بار در اوایل ژانویه 2018 شاهد آن بودیم قرار دارد.

همانطور که CryptoPotato در اوایل امروز گزارش داد، بیت‌کوین در انتظار نتایج رأی گیری به بالای 14000 دلار رسید. با این وجود از آن زمان به بعد قیمت بیت‌کوین نزولی بود و کمترین میزان روزانه را در حدود 13،520 دلار تجربه کرد.

 در چند ساعت گذشته قیمت برای شکستن بالاترین قیمت قبلی خود در سال 2020 به طور پیوسته در حال افزایش است.

در همین حال هنوز نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص نشده است اما شرط بندی‌ها به شدت جو بایدن را بر دونالد ترامپ ترجیح می‌دهند.

 

 

 

قیمت بیت‌کوین به بالای 14000 دلار رسید!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت مونرو، 7 نوامبر (17 آبان) تحلیل قیمت مونرو، 7 نوامبر (17 آبان)