خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین فیلم "بیت کوین بیلیونرز " داستان موفقیت دوقلوهای دنیای دیجیتال

فیلم "بیت کوین بیلیونرز " داستان موفقیت دوقلوهای دنیای دیجیتال

فیلم "بیت کوین بیلیونرز " داستان موفقیت دوقلوهای دنیای دیجیتال
زمان مطالعه : 3 دقیقه
سنا نجفیان سنا نجفیان

برادران دوقلوی وینکل ووس (Winklevoss) تصمیم گرفتند با همکاری مدیر ارشد سابق کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، گرگ سیلورمن(Greg Silverman)  فیلمی از داستان موفقیت و تاثیر ارزهای دیجیتال در زندگی خود بر پرده نقره ای سینما به نمایش درآورند.

شرکت تهیه و تولید فیلم Stampede Venture که توسط رئیس سابق کمپانی برادران وارنر هدایت می شود در صدد است تا فیلمی از روند رشد و موفقیت کامرون و تایلر، دوقلوهای  وینکل ووس بسازد که برگرفته از کتابی تحت عنوان بیلیونرهای بیت کوین، نیز هست.

نکته جالب تر در مورد این مجموعه همکاری آقای سیلورمن به عنوان تهیه کننده در کنار  تهیه کننده اصلی فیلم "جان برگ" می باشد. جان برگ را با فیلم هایی همچون Wonder Woman  و  Aquaman  می شناسید.

کتاب پرفروش میلیاردرهای بیت کوین، یا با نام اصلی (Bitcoin Billionaires) توسط نویسنده آمریکایی Ben Mezrich در سال 2019 پس از موفقیت چشمگیر این دو برادر از سرمایه گذاری در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال منتشر شده است.

ماجرای جالب برادران وینکل ووس

نویسنده کتاب میلیاردرهای بیت کوین در کتاب دیگری که منتشر کرده است درباره ماجرای جالبی از زندگی برادران وینکل ووس داستانی را روایت می کند که الهام بخش فیلم Social Network  شد تا این فیلم برنده اسکار هم بشود.

بیشتر بخوانید: نامهٔ استیو فوربس به زاکربرگ درباره لیبرا

او در این کتاب به جنجالی که بر سر ایده راه اندازی فیسبوک به پا شده بود پرداخته است. برادران وینکل ووس ادعا داشته اند که ایده اولیه فیسبوک را مارک زاکربرگ از آنها دزدیده است و دادگاهی هم در این باره شکل گرفت که در پی آن و به رای قاضی مبلغ 65 میلیون دلار به این دو برادر دو قلو از طرف مارک زاکربرگ پرداخت شد.

بعد از آن ماجرا و دریافت مبلغ 65 میلیون دلار آنها 11 میلیون دلار از آن پول را در بیت کوین سرمایه گذاری کردند و تبدیل به اولین میلیاردرهای بیت کوین شدند. کتاب  میلیاردرهای بیت کوین برگرفته از این ماجراست که داستان زندگی برادران وینکل ووس را بعد از این جلسه دادگاه روایت می کند.

گرگ سیلورمن که نسخه نهایی کتاب از طرف برادران وینکل ووس به دستش رسیده بود را به همراه پسرش خواند. و نظرش این بود که این کتاب با قلم جادویی نویسنده اش (Ben Mezrich) می تواند تبدیل به فیلمی بسیار هیجان انگیز و موفق بر پرده سینما شود.

فیلم "بیت کوین بیلیونرز " داستان موفقیت دوقلوهای دنیای دیجیتال

2
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

دیدگاه کاربران

شاید بخواهید بدانید
خالق کاردانو، رمز ارزها را جنبشی سیاسی  خواند! هاسکینسون خالق کاردانو، رمز ارزها را جنبشی سیاسی خواند!