خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت بیت‌کوین، 31 اکتبر (10 آبان)

تحلیل قیمت بیت‌کوین، 31 اکتبر (10 آبان)

تحلیل قیمت بیت‌کوین، 31 اکتبر (10 آبان)
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

دم‌های بلند کندل‌ها در دو روز گذشته نشان می‌دهد که گاوها در هنگام کاهش قیمت شروع به خرید و انباشت می‌کنند. البته عدم موفقیت نمودار بیت‌کوین (BTC) در تثبیت بالای سطح 13000 دلار نشان‌دهنده آن است که خرس‌ها قصد دفاع از سطح مقاومت پیش روی نمودار را دارند.

بعد از نوسان بزرگ روز 28 اکتبر، قیمت می‌تواند برای چند روز دیگر هم بدون روند پیش برود چون گاوها و خرس‌ها تلاش می‌کنند تا کنترل نمودار را به دست بگیرند.

البته میانگین متحرک‌های رو به بالا و حضور شاخص قدرت نسبی در محدوده بیش خرید، نشان‌دهنده آن است که مسیر اولین مقاومت رو به بالاست.

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت بیت کوین 31 اکتبر(10 آبان) اختصاصی ارزسنتر

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت بیت کوین 31 اکتبر(10 آبان) اختصاصی ارزسنتر

حالا گاوها بار دیگر تلاش می‌کنند تا نمودار نرخ برابری قیمت BTC/USD را از سطح 13973.50 دلار رد کنند و اگر موفق شوند، روند صعود ادامه خواهد یافت.

برخلاف این نظریه، اگر نمودار قیمت از سطوح کنونی به پایین برگشته و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (12518 دلار) کشیده شود، می‌تواند به معنای تغییر روند به نفع خرس‌ها باشد.

تحلیل قیمت بیت‌کوین، 31 اکتبر (10 آبان)

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
مدیر عامل Grayscale: بیت‌کوین اهمیتی به نتیجه انتخابات آمریکا نمی‌دهد! مدیر عامل Grayscale: بیت‌کوین اهمیتی به نتیجه انتخابات آمریکا نمی‌دهد!