خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین رئیس بانک مرکزی انگلستان: بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد

رئیس بانک مرکزی انگلستان: بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد

رئیس بانک مرکزی انگلستان: بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

آندرو بیلی، رئیس بانک انگلیس، همچنان پس از رکود اقتصادی این کشور به دلیل همه گیری بیماری کرونا، مخالف بیت‌کوین است.

او بر این باور است که بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد و سرمایه‌گذاران باید بدانند که به زودی سرمایه خود را از دست خواهند داد.

 

blockquote

بیت‌کوین ارزش دیگری جز مقبولیت از طرف مردم، ندارد.آندرو بیلی

blockquote

بر اساس گزارشی که در تاریخ 12 اکتبر توسط خبرگزاری رویترز منتشر شد، بیلی روز دوشنبه در جلسه‌ای با اعضای جامعه انگلیس در بانک بریتانیا مذاکره کرده است. وی در این مذاکره گفت که برای افرادی که سرمایه خود را در بیت‌کوین گذاشته اند، نگران است.

او به نوسانات بازار بیت‌کوین نیز اشاره کرد و گفت افراد پیش از سرمایه‌گذاری، باید به دقت آن را بررسی کنند و همه جوانب را در نظر بگیرند.

 

blockquote

سخت است که بخواهیم بیت‌کوین را ارزشمند بدانیم، همه ارزشی که این ارز دارد، ارزشی است که از طرفداران خود گرفته است.آندرو بیلی

blockquote

همانطور که می‌دانید اوایل سال جاری، قیمت بیت‌کوین 5200 پوند معامله می‌شد اما اکنون قیمت آن به 8800 پوند رسیده است. اندرو بیلی، از زمان حضور خود به عنوان رئیس بانک مرکزی انگلستان، طی جلسه‌ای با قانون‌گذاران انگلیسی در پارلمان این کشور گفت بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد و سرمایه‌گذاران باید آماده از بین رفتن تمام پول‌هایشان باشند.

بیشتر بخوانید: استفاده از بلاک‌چین در بانک های مرکزی ارز دیجیتال related_content

وی در یک کنفرانس آنلاین در ماه سپتامبر اعلام کرد که ارزهای دیجیتال روش‌های پرداختی درستی نبوده و هیچ گاه نمی‌توانند جایگزین پول شوند چراکه هیچ ارتباطی به آن ندارند. لازم به ذکر است که بیلی با ارز دیجیتال مورد حمایت فیات، برخورد متفاوتی داشته است.

او گفت استیبل کوین‌ها می‌توانند نقش مهمی در پرداخت‌های آینده ایفا کنند. او از راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود نیز خبر داد و گفت در ماه ژانویه آن را معرفی خواهند کرد.

رئیس بانک مرکزی انگلستان: بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
مدیر عامل Grayscale: بیت‌کوین اهمیتی به نتیجه انتخابات آمریکا نمی‌دهد! مدیر عامل Grayscale: بیت‌کوین اهمیتی به نتیجه انتخابات آمریکا نمی‌دهد!