خانه اخبار اخبار قانون گذاری بانک‌ها باید به قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال سرعت ببخشند

بانک‌ها باید به قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال سرعت ببخشند

بانک‌ها باید به قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال سرعت ببخشند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

تعدادی از سازمان‌های تجاری وابسته به ارز‌های دیجیتال، طی درخواستی کتبی از بخش قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال در بانک‌های آمریکایی، تقاضای رسیدگی به موانع را داشتند.

دفتر‌های قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال (OCC)، در پاسخ به درخواست سازمان‌های وابسته به این حوزه، اعلام کردند که در حال توسعه این قوانین برای استفاده از فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال هستند. 

نقل و انتقالات بر پایه بلاک‌چین و  رقابت استیبل‌کوین‌ها با دلار 

سیلورگیت، یکی از پیشگامان خدمات مالی بر پایه بلاک‌چین، از OCC خواست تا برای سهولت تراکنش‌های مالی حساب‌های کاربران از فناوری بلاک‌چین استفاده کنند. او برای اثبات حرف خود، به سرعت و کارایی بهتر ارزهای دیجیتالی مانند USDC و USDT اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تراکنش میلیونی اتر برای بار دوم در این هفته! related_content

فناوری بلاک‌‌چین برای انجام تراکنش‌های درون شبکه‌ای کاربرد دارد. در همین حال عده زیادی برای نشان دادن قابلیت این فناوری و چگونگی انجام پروژه‌های مالی بر پایه بلاک‌چین، در تلاش هستند، اما همچنان بسیاری از قابلیت‌های فناوری بلاک‌چین مورد استفاده قرار نگرفته است.

 مذاکره کنندگان ارزهای دیجیتال هم از پروژه استیبل کوین حمایت کرده و از OCC خواستند که با رعایت معیار‌های خاص خود، برای تراکنش‌ها و حساب‌های سپرده از قابلیت استیبل ‌کوین ها استفاده کند. کوین سنتر به عنوان گروه مذاکره کننده و معرف شبکه‌های غیر‌متمرکز نیز برای دستیابی به این هدف پیش قدم شد. 

کوین سنتر استفاده از دو مورد زیر را پیشنهاد می کند:

  • انجام تراکنش های بدون واسطه با استفاده از تکنولوژی کوین‌جوین(سیستم امنیتی انتقال و تراکنش) برای بلاک‌چین بیت‌کوین 
  • شبکه‌های امنیتی ارز دیجیتال مانند زی‌کش و مونرو

OCC و دیدگاه جدید بانک‌ها 

در پی درخواست‌های متعدد اتحادیه بلاک‌چین، شرکت‌های زیادی در تلاش برای اجرایی شدن فناوری بلاک‌چین هستند. خدمات مالی و اقتصادی این فناوری به صورت غیر منصفانه‌ای محدود شده و با کمبود دسترسی، مشکلات زیادی برای کاربران در آمریکا به همراه داشته است. OCC تاکید کرد که از آغاز به فرایند قانون‌گذاری، نگاهی مثبت داشته و با موافقت در حال بررسی دقیق آن هستیم.

OCC بخشی از خزانه‌داری آمریکا است که وظیفه قانون‌گذاری برای بانک‌های فدرال را بر عهده دارد. از زمانی که برایان بروکس به عنوان مدیر این بخش کار خود را آغاز کرد توجه این بخش نسبت به ارز‌های دیجیتال دو چندان شد. در طی هفته‌های اخیر OCC توانست تایید بخش حقوقی بانک‌ها را بگیرد و از آن زمان برایان تمرکز خود را روی بلاک‌چین برای ارتقای عملیات بانکی گذاشت.

بانک‌ها باید به قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال سرعت ببخشند

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
کمپین حمایتی مکرون برای کمک به لبنان، با استفاده از بلاکچین کمپین حمایتی مکرون برای کمک به لبنان، با استفاده از بلاکچین