خانه اخبار اخبار جهان در سواحل کره شمالی، با پرداخت بیت کوین، میتوانید از خدمات متعددی بهره مند شوید

در سواحل کره شمالی، با پرداخت بیت کوین، میتوانید از خدمات متعددی بهره مند شوید

در سواحل کره شمالی، با پرداخت بیت کوین، میتوانید از خدمات متعددی بهره مند شوید
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

سیستم ساحلی Haeundae در بوسان، به صورت آزمایشی گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال را اضافه کرد. این پروژه آزمایشی توسط شرکت وابسته به Bitbeat CIC Enterprise با هدف رفع مشکلات خدماتی شلوغ ترین سواحل کره شمالی، راه اندازی شد.

به گزارش ZDNet، استفاده از کارت و پرداخت های نقدی مبتنی بر فناوری نوین بلاک‌چین، گزینه جدید و مناسبی برای پرداخت های سواحل توریستی این کشور است.

این پروژه به افراد این امکان را می‌دهد تا برای ورزش ها و فعالیت های آبی، خرید جلیقه نجات، اجاره سایبان و دیگر خدمات از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم استفاده کنند. این کار توسط برنامه هایی روی تلفن همراه و با  توکن های MCI و WAY که بر پایه بلاک‌چین اتریوم هستند، صورت می‌‌گیرد.

پرداخت سریع برای گردشگران

شرکت BITBEAT همچنین اعلام کرد که با استفاده از کدهای QR، می توان چنین پرداخت هایی را برای همه کیف پول های جهان، تنها در کمتر از 10 ثانیه انجام داد. تفاوت مهم این پروژه با سایر پروژه ها در این است که نیازی به دانلود برنامه های متفاوت و درگیری همیشگی با مشتریان نیست. 

 

blockquote

امیدواریم ارز مجازی مورد استفاده در سیستم ساحلی Haeundae-gu، در زندگی واقعی نیز مورد استفاده قرار گیرد. هدف ما فراهم کردن محیطی امن برای پرداخت های دیجیتال است. شرکت BITBEAT 

blockquote

مقامات بوسان انتظار دارند که مردم به جای استفاده از وسایل شخصی خود، خدمات آنها را اجاره کنند. علاوه بر ساحل Haeundae، ساحل دیگری در سونژئونگ، در حال اجرا یک پروژه آزمایشی پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین مشابه است.

بیشتر بخوانید: پلتفرم جدید ایجاد صندوق رمزنگاری شخصی related_content

در بوسان، انجمنی خصوصی-عمومی کره شمالی در تاریخ 20 ژوئن اعلام کرد که تصمیم به ساخت پلتفرم پزشکی گردشگری مبتنی بر بلاک‌چین را دارد. زمان دقیق این پروژه مشخص نیست. به گفته گیونگنام ایلبو، این پروژه ابتکار بانک بوسان است.

 

در سواحل کره شمالی، با پرداخت بیت کوین، میتوانید از خدمات متعددی بهره مند شوید

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل جامع قیمت 10 ارز دیجیتال برتر، 5 آگوست (15 مرداد) تحلیل جامع قیمت 10 ارز دیجیتال برتر، 5 آگوست (15 مرداد)