خانه اخبار ارزها ریپل یکی از مدیران ارشد آمازون را استخدام کرد

ریپل یکی از مدیران ارشد آمازون را استخدام کرد

ریپل یکی از مدیران ارشد آمازون را استخدام کرد
زمان مطالعه : 1 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

دوراج وارادان (Devraj Varadhan) از شرکت آمازون به عنوان معاون ارشد مهندسی (SVP) به ریپل پیوست. وی جایگزین کریستوفر کنان (Christopher Kanaan )، کارمند قدیمی این شرکت بلاکچینی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ریپل اظهار داشت که از استقبال از عضو جدید تیم مهندسی فوق العاده‌ی شرکت “هیجان زده” است.

قبل از استخدام توسط ریپل، وارادان از اکتبر ۲۰۱۷ (مهر ۹۶) تا دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) به عنوان مدیر بخش تحویل آمازون خدمت کرده بود.

در بیانیه‌ی خود، او ادعا میکند که پیشرفت فناوری میتواند تأثیر بسیار مثبتی بر بشریت داشته باشد:

“در تیم‌های مهندسی پیشرو در آمازون به مدت ۱۵ سال، من از نزدیک شاهد نوآوری‌های متمرکز بر مشتری در مقیاس‌هایی بودم که مایحتاج اساسی افراد را در زندگی آنها فراهم میکرد.”

طبق گفته‌ی وارادان، شبکه‌ی ریپل با استفاده از قدرت بلاکچین، شبکه‌ی مالی جهانی را کارآمدتر میکند و انتقال پول را به اندازه‌ی ارسال ایمیل آسان میکند:

 

blockquote

شبکه‌ی مالی RippleNet و RippleX با در اختیار گذاشتن قدرت بلاکچین و فناوری دارایی دیجیتالی، به موسسات مالی، استارتاپ‌ها، بنیان گذاران و کارآفرینان اجازه میدهد سرعت، هزینه و قابلیت اطمینان نحوه‌ی معامله در سراسر جهان را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.

blockquote

ریپل به جذب مدیران برجسته ادامه میدهد

در ماه دسامبر(آذر)، سندی اوکانر (Sandi O’Connor)، رئیس سابق امور نظارتی در JPMorgan Chase که به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان در امور بانکی شناخته میشود، به هیئت مدیره‌ی ریپل پیوست.

این اتفاق تنها یک هفته قبل از آن رخ داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ریپل را به دلیل احتمال فروش غیرقانونی XRP به دادگاه بکشاند.

علی رغم مشکلات حقوقی، ظاهراً ریپل همچنان برای مدیران برجسته جذاب است.

ریپل یکی از مدیران ارشد آمازون را استخدام کرد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
رویکرد های Peter Diamandis برای بیت کوین رویکرد های Peter Diamandis برای بیت کوین