خانه مفاهیم پایه آشنایی با بیت کوین یک تریدر معروف از برادران وینکلووس خواست که بیت کوین را به زبانی ساده توضیح دهند

یک تریدر معروف از برادران وینکلووس خواست که بیت کوین را به زبانی ساده توضیح دهند

یک تریدر معروف از برادران وینکلووس خواست که بیت کوین را به زبانی ساده توضیح دهند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

دیو پورتنوی، که به عنوان Davey Day نیز شناخته می شود، از برادران وینکلووس خواست تا اطلاعاتی در مورد بیت کوین و همچنین چگونگی خرید آن بدهند.

شخصیت معروف توییتر، دیو پورتنوی با شعار محبوب خود " بورس همیشه سودمند است" از برادران وینکلووس که به عنوان بنیانگذاران صرافی آنلاین Gemini شناخته می شوند، خواست تا او را در زمینه بیت‌کوین راهنمایی کنند. دیو در کلیپی که اخیرا در توییتر منتشر کرد، از این دو برادر خواست تا بیت‌کوین را با زبانی ساده و قابل فهم توضیح دهند. پس از آن تایلر و کامرون وینکلوس درخواست او را پذیرفتند. 

اتر به جای بیت کوین

دیو علاوه بر این گفت که در گذشته، 20000 دلار برای خرید ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است اما راه های دسترسی به آنها را گم کرده و تنها اتر ها برای او باقی می‌مانند. او بسیار بابت این موضوع تصادفی ابراز تاسف می کند. او علاوه بر خرید بیت‌کوین در مورد چگونگی حفظ و نگهداری سرمایه خود هم از آنها اطلاعات می‌خواهد. برادران وینکلووس هم در عوض تبلیغات رایگان خواسته اند. هدف دیو از این درخواست، ثروتمند شده است.  یکی از کاربران دیو در توییتر، خرید چین لینک را به او پیشنهاد داد که دیو بلافاصله گفت که اطلاعاتی در این زمینه ندارد. 

بیشتر بخوانید: اوج دوباره کرونا موجب افت 5 درصدی داو جونز و بیت کوین شد! related_content

دیو پورتنوی، بنیانگذار وبسایت خبری ورزشی Barstool Sports، به دلیل همه گیری ویروس کرونا و ماندن در قرنطینه تمام وقت خود را صرف تجارت در بورس کرد که این کار توانست جبرانی برای توقف سایت ورزشی او باشد. او به صورت روزانه از سود و زیان معامله های خود در بازار بورس، ویدیو هایی منتشر می‌کرد. او همواره از دو شعار "بورس همیشه سودمند است" و " تجربیات خود را مانند وارن بافت بالا ببرید" استفاده می‌کند. دیو کاربران را به وارد شدن به بازار بورس، روی پلتفرم هایی مانند  Robinhood که به دلیل تجارت های الکترونیکی خود معروف است، تشویق می‌کند. 

دیو پورتنوی بر این باور است که هیچ افزایش و کاهشی در قیمت ارزهای دیجیتال تصادفی نیست. مانند افزایش قیمت Hertz و Dogecoin. محبوبیت بیت‌کوین هم به دلیل رشد بازار بورس و همچنین افزایش ارزش سهم های معروفی مانند اپل، فیسبوک و مایکروسافت بوده است. 

درحالی که اتفاقات اخیر ممکن است تبلیغی برای بیت‌کوین در بازار های معاملاتی بورس محسوب شوند، به نظر می‌رسد که این محبوبیت نیز مانند قیمت فعلی بیت‌کوین، موقتی باشد. 

یک تریدر معروف از برادران وینکلووس خواست که بیت کوین را به زبانی ساده توضیح دهند

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت اتریوم، 31 اکتبر (10 آبان) تحلیل قیمت اتریوم، 31 اکتبر (10 آبان)