خانه اخبار اخبار جهان بیلیونر انگلیسی صنعت دیفای را انقلاب تکنولوژی خواند!

بیلیونر انگلیسی صنعت دیفای را انقلاب تکنولوژی خواند!

بیلیونر انگلیسی صنعت دیفای را انقلاب تکنولوژی خواند!
زمان مطالعه : 3 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

الکساندر لبدف یکی از اشخاص برتر حوزه رسانه و بانکدار اسبق انگلیسی از تصمیم خود برای راه اندازی پروژه Bank 2.0 که مبتنی بر امور مالی غیر متمرکز می‌باشد، خبر داد.

لبدف که صاحب امتیاز و مدیر روزنامه‌های مطرحی مثل: Evening Standard و Independent میباشد از اشتیاق خود برای حضور در صنعت دیفای و آینده درخشان این حوزه صحبت کرد. 

وی همچنین در مقاله ای که در روزنامه ایندیپندنت منتشر کرد به این مسئله اشاره داشت که ظهور بلاکچین و قراردادهای هوشمند بزودی استعمار بانکداری جهانی را برهم خواهد زد و بدنبال آن صنعت دیفای نیز این راه را ادامه خواهد داد و نقطه عطفی در حوزه مالی و بانکداری غیر متمرکز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخبار بیت کوین در روزنامه انگلیسی Independent منتشر شد related_content

به گفته لبدف، قرارداد‌های هوشمند این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون دخالت بانک‌ها و بی واسطه، خدمات مالی و پرداختی خود را مدیریت کنند. این روش امنیت بالا‌تری نیز برای کاربران به همراه دارد. او به همین منظور 100 هزار دلار از سرمایه خود را روی یک پلتفرم آزمایشی در استونی متمرکز کرده است. هدف او از این کار راه اندازی سیستم مالی غیر‌متمرکز خود می‌باشد. 

این پلتفرم در تلاش است تا خدمات متعددی مانند معاملات ارزها، سپرده‌گذاری، وام‌دهی، خدمات نقدی و غیره را در سطح بین المللی گسترش دهد. لبدف با اشاره به استیبل کوین‌ها و توکن‌های امنیتی از جانب قانونگذاران آلمان، چین، سوئیس و آمریکا، از تاثیر تنظیم کنندگان ارزهای دیجیتال روی بازار و رونقی که به اینگونه ارزها می‌بخشند، سخن گفت. 

بیشتر بخوانید: ارتقای سیستم پرداختی شهری در کره جنوبی، با استفاده از فناوری بلاک‌چین related_content

گام بعدی، دیجیتالی کردن است. هدف، دیجیتالی کردن تسهیلات تولیدی، ملاک و مستغلات، کالاها و خدمات و همچنین نگهداری آنها در یک دفتر کل توزیع شده می‌باشد. در واقع دلیل اصلی حمایت او از سیستم جدید پرداختی، مشکلات سیستم پرداختی سنتی است. لبدف بر این باور است که سیستم کنونی مالی، اقتصاد جهان را به نابودی می‌کشاند.

خوب است بدانید که حدود 25 سال است که لبدف در زمینه بانکداری فعالیت دارد و سومین بانک بزرگ روسیه را در سال 1995 خرید. او از شیوه بانکداری‌ها شکایت کرده و گفت: من به شخصه شاهد دزدی و به جیب زدن پول‌های مردم بودم. 

وی افزود كه از دهه 1990 هزاران بانكدار روسي بيش از 100 ميليون دلار از پول مشتريان خود را بالا کشیده اند. لبدف می‌گوید اینگونه تخلفات به دلیل دسترسی کم کاربران به حساب‌های شخصی خودشان و محدودیت‌های این چنینی است.

 

blockquote

شاید ما در آستانه یک انقلاب واقعی در سیستم مالی بین المللی و پایان بانکداری سنتی هستیم.لبدف

blockquote

 

بیلیونر انگلیسی صنعت دیفای را انقلاب تکنولوژی خواند!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
به احتمال 90 درصد، قیمت بیت‌کوین دیگر از 11 هزار دلار پایین تر نمی‌آید! به احتمال 90 درصد، قیمت بیت‌کوین دیگر از 11 هزار دلار پایین تر نمی‌آید!