خانه اخبار اخبار بلاک چین 5 دانشگاه پیشنهادی برای دوره های آموزشی بلاک چین

5 دانشگاه پیشنهادی برای دوره های آموزشی بلاک چین

5 دانشگاه پیشنهادی برای دوره های آموزشی بلاک چین
زمان مطالعه : 4 دقیقه
پوریا زعیم زاده پوریا زعیم زاده

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد فناوری تغییر الگوی بلاک چین و تاثیر آن در تحول بستر اینترنت بیان کنیم. تاثیر دوره های آموزشی بلاک چین و کاربرد این فناوری در دنیای امروزی در حال گسترش و همه گیری است. به همین دلیل کسب مهارت و تخصص در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

با وجود دانشگاه های زیاد، انتخاب بهترین دانشگاه برای یک دانشجو می تواند بسیار گیج کننده و دشوار باشد. در این مقاله می خواهیم نگاهی به تعدادی از دانشگاه هایی که بهترین دوره آموزشی آنلاین بلاک چین را ارائه می دهند، بیاندازیم.

موسسات آموزشی زیر برای یادگیری فناوری بلاک چین مناسب هستند:

  • دانشگاه کرنل
  • دانشگاه دوک
  • دانشگاه فنی نیویورک 
  • دانشگاه MIT
  • دانشگاه جورج تاون

1- کلاس های ارز دیجیتال در دانشگاه کورنل

دانشگاه کورنل یکی از 8 دانشگاه معتبر آمریکایی( معروف به آیوی لیگ) است که آنها را بخاطر فعالیتهای ورزشی و کنفرانس های تخصصی شان می شناسند. در کنار محوریت اصلی و رسالت این مجموعه از دانشگاه ها دانشگاه کورنل از زمان شروع به فعالیت خود در سال 1865 به گرایش های علوم و فناوری های رایانه ای رویکرد ویژه ای داشت. و در این زمینه به صورت تخصصی آغاز به فعالیت کرد.

بسیاری از دانشجویان بلاک چین نیاز به درک این فناوری دارند و از طریق پلتفرم Edubirdie می توانند تکالیف نوشتاری دانشگاه را انجام دهند. استفاده از یک سرویس آنلاین انگلیسی (کنایه آمریکایی ها به انگلیسی ها) بسیار بهتر از رد شدن در کلاس هاست.

می توانید در دوره آموزشی بلاک چین دانشگاه کرنل ثبت نام کنید زیرا این دانشگاه به شما بلاک چین را آموزش داده و سپس در پایان دوره گواهی نامه معتبری را به شما می دهد. علاوه بر این، شما یاد می گیرید که چگونه از فناوری بلاک چین استفاده کنید تا به مشتری های خود در کلاس های ارز دیجیتال کمک کنید.

2- دوره های آموزشی بلاک چین در دانشگاه دوک

دانشگاه دوک به عنوان یکی دیگر از کالج های آیوی لیگ شناخته می شود که به عنوان  پیشتاز در علوم تجارت، تحقیقات مربوط به تکنولوژی و پزشکی فعالیت دارد و بودجه بسیار بالایی را برای تحقیقات خود اختصاص داده است.این دانشگاه از علوم مربوط به الهیات تا انجام  تحقیقات مربوط به بیماری ایدز، اقتصاد و سرطان شناسی مطالعات زیادی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: سه نسل از فناوری بلاک چین

دانشگاه دوک از دیرباز به عنوان پیشرو در فناوری های کامپیوتری و تکنولوژی فعال بوده و امروزه در زمینه بلاک چین نیز حضور پررنگ دارد.کلاسهای آزمایشگاهی و عملیتاتی بلاک چین در دانشگاه دوک که یک مرکز تحقیقات تخصصی است به کمک دانشکده و دانشجویان به پیشرفت تکنولوژی کمک می کند.

با کمک گروهای علاقه مند، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی، برگزار کنندگان این کلاس ها در تلاش هستند تا دانشگاه دوک را به عنوان مرکز و قطب دانش بلاک چین به دنیا معرفی کنند و یک مدرک معتبر را به شما اعطا کنند.

3- آموزش بلاک چین در دانشگاه جورج تاون

دانشگاه جرج تاون یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کاتولیک است. این دانشگاه برای داشتن مرکز تحقیقاتی خود بسیار مشهور است و از زمان تاسیس آن در سال 1789 به نتایج قابل توجهی در تحقیقات خود رسیده است. از آنجا که جورج تاون در شهر واشنگتن قرار دارد، این موضوع به دانشگاه کمک می کند تا از دولت و سایر افراد تاثیرگذار کمک مالی دریافت کند و سطح تحصیلات را به حد بالایی ارتقاء دهد. این دانشگاه نیز دارای یک موسسه فناوری بلاک چین می باشد.

دانشکده بازرگانی مک دوناف در جرج تاون فعالیت زیادی در زمینه فناوری بلاک چین در طی چند دهه گذشته داشته است. مقالات زیادی در این دانشگاه در رابطه با تاثیر بلاک چین بر سرمایه گذاری و امور مالی منتشر شده است. علاوه بر این، همراه با مدرک کارشناسی ارشد بلاک چین، اجلاس بین المللی سالانه در مورد بلاک چین در 3 سال گذشته در این دانشگاه برگزار شده است. 

4- مدرک کارشناسی ارشد بلاک چین در موسسه تکنولوژی ماساچوست

دانشگاه MIT برای آموزش STEM به عنوان بهترین دانشگاه خصوصی شناخته می شود. از زمان تاسیس آن در سال 1861، MIT به عنوان بهترین مرکز تحقیقاتی در ایالات متحده فعالیت می کند. این دانشگاه در برنامه نویسی متن باز، هوش مصنوعی و سایر دوره های آموزش فناوری پیشگام بوده است و اکنون افراد می توانند فناوری بلاک چین را یاد بگیرند و مدرک آموزشی آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: روانشناسی معاملاتی بیت کوین

مدت زمان زیادی است که دانشگاه MIT از طریق ایجاد ارز دیجیتال خود بر روی فناوری بلاک چین کار می کند. این اقدام MIT باعث افزایش ارائه پروژه ها و مقالات تحقیقاتی بلاک چین شده است. در کنار ارائه دوره های کارشناسی ارشد بلاک چین، MIT در مورد خطرات ناشی از فناوری بلاک چین اطلاعات زیادی را برای افراد فراهم کرده است.

5- بهترین مدرک بلاک چین را دانشگاه نیویورک ارائه می دهد.

دانشگاه نیویورک تحقیقات بسیار معتبری را برای مردم جهان در طول سال های زیاد، فراهم کرده است. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های برتر دنیا به دلیل ارائه تحقیقات معتبر خود مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دانشکده بازرگانی استرن در نیویورک در بین 20 دانشکده برتر بازرگانی در کشور آمریکا قرار گرفته است.

فناوری بلاک چین یک بخش کامل از برنامه MBA FinTech را در موسسه فناوری بلاک چین خود ساخته است. این تخصص در بلاک چین به تاثیر فناوری بلاک چین بر روی سرمایه گذاری و دنیای امور مالی می پردازد و به دانشجویان کمک می کند تا در امور مالی بین المللی، بانکداری سرمایه گذاری و موارد دیگر تخصص کسب کنند و نحوه خرید ارزهای دیجیتال را یاد بگیرند.

یادگیری فناوری بلاک چین

جهان هر روز در حال پیشرفت و تغییر است و تکنولوژی های جدیدی توسط افراد به وجود می آید. بنابراین، شما باید فناوری بلاک چین را یاد بگیرید و در کلاس های ارز دیجیتال شرکت کنید. پس بهترین راه برای یادگیری فناوری بلاک چین شرکت در دوره های آموزشی بلاک چین در دانشگاه های برتر بین المللی مانند MIT و NYU است.

5 دانشگاه پیشنهادی برای دوره های آموزشی بلاک چین

1
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

دیدگاه کاربران

شاید بخواهید بدانید
تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چیست؟ تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چیست؟