خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت لایتکوین، 19 ژانویه (30 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت لایتکوین، 19 ژانویه (30 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت لایتکوین، 19 ژانویه (30 دی) - اختصاصی ارز سنتر
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

بعد از سقوط شدید نمودار قیمت لایتکوین در روزهای 10 و 11 ژانویه، گاوها اجازه بسته شدن کندل 4 ساعته در زیر سطح حمایت 122 دلار را ندادند و گاوها دوباره شروع به خرید و انباشت کردند.

در حال حاضر نمودار نرخ برابری LTC/USDT در یک کانال صعودی قرار گرفته است. میانگین متحرک نمایی 20 کندله (149 دلار) به سمت بالا متمایل شده و RSI هم در محدوده مثبتی قرار گرفته و این یعنی گاوها نسبت به حریف برتری دارند.

 

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال لایتکوین 19 ژانویه  (30 دی) اختصاصی ارز سنتر

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال لایتکوین 19 ژانویه  (30 دی) اختصاصی ارز سنتر

در چند روز اخیر نمودار نوسانات نسبتا شدیدی را تجربه کرده و با توجه به قرارگیری نمودار در کانال صعودی، می‌توان انتظار تست دوباره قله 185 دلار را داشت. اگر این سطح مقاومت شکسته شود، حرکت به سمت سطح مقاومت روانی 200 دلار شروع خواهد شد.

از طرفی اگر خرس‌ها اجازه عبور قیمت از سد 185 دلار را ندهند و نمودار باز هم از روی این سطح به پایین برگردد، سطح EMA20 می‌تواند به عنوان حمایتی معتبر پیش روی نمودار قرار بگیرد. جهش نمودار از روی این سطح، احتمال شکست مقاومت 185 دلار را بالا خواهد برد.

اما اگر باز هم نمودار نوسانات شدید خود را ادامه دهد و دوباره حمایت EMA20 شکسته شود، کف کانال هم می‌تواند از کاهش قیمت‌های بیشتر جلوگیری کرده و باعث جهش دوباره قیمت شود.

 

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت لایتکوین 19 ژانویه  (30 دی) اختصاصی ارز سنتر

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت لایتکوین 19 ژانویه  (30 دی) اختصاصی ارز سنتر

شکسته شدن کف کانال صعودی رسم شده در شکل، تاییدی بر تغییر روند خواهد بود، در چنین حالتی سطح حمایت 122 دلار دوباره می‌تواند به عنوان یک حمایت عمل کند. برگشت نمودار از روی این سطح، باعث می‌شود که نمودار در محدوده 122 تا 185 دلار نوسانات بی روند داشته باشد.

تحلیل قیمت لایتکوین، 19 ژانویه (30 دی) - اختصاصی ارز سنتر

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
صرافی روسی LiveCoin بعد از حمله ی هکر ها و ضرر 3.3 میلیون دلاری، بسته خواهد شد! صرافی روسی LiveCoin بعد از حمله ی هکر ها و ضرر 3.3 میلیون دلاری، بسته خواهد شد!