خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت یونی، 18 ژانویه (29 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت یونی، 18 ژانویه (29 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت یونی، 18 ژانویه (29 دی) - اختصاصی ارز سنتر
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

بعد از اینکه نمودار در روز 13 ژانویه الگوی سر و شانه معکوسی که در تحلیل قبلی گفته شد را تکمیل کرد، روند صعودی نیروی محرکه جدیدی به خود گرفت و این روند تا زیر سطح مقاومت 10 دلار ادامه یافت.

میانگین متحرک‌های 20 و 50 کندله کاملا به سمت بالا متمایل شده‌اند و RSI هم در سطح 68 درصدی قرار دارد و این یعنی کنترل نمودار کاملا در دست گاوها ست.

البته در نزدیکی سطح مقاومت پر اهمیت 10 دلار، معامله گران شروع به ثبت کردند و این باعث برگشت نمودار شده است. اگر گاوها اجازه ندهند که قیمت به سطوح پایین نرود، احتمال شکست این سطح مقاومت مهم افزایش خواهد یافت.

اگر گاوها بتوانند در روزهای آینده سطح مقاومت 10 دلار را رد کند و بتواند بالای این سطح تثبیت کند، حرکت صعودی می‌تواند تا 12 و بعد 15 دلار ادامه یابد.

 

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال یونی 18 ژانویه (29 دی) اختصاصی ارز سنتر

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال یونی 18 ژانویه (29 دی) اختصاصی ارز سنتر

پیش بینی می‌شود که نمودار تا حوالی میانگین متحرک نمایی 20 کندله (8.36 دلار) اصلاح کند، اگر گاوها از روی این سطح و یا سطح 38.2 درصدی فیبوناتچی (7.95 دلار) جهش کند، احتمال تست دوباره سطح مقاومت 10 دلار افزایش خواهد یافت.

زیر سطح 38.2 درصد، محدوده 7.5 تا 7.3 دلار هم می‌تواند حمایت خوبی در مقابل نمودار باشد. از طرفی اگر نمودار از این سطح هم رد شود و تا محدوده 6.5 تا 6.7 دلار پایین بیاید، می‌توان روند صعودی کنونی را پایان یافته در نظر گرفت. در چنین حالتی احتمالا چند روز حرکت بی روند را خواهیم دید.

تحلیل قیمت یونی، 18 ژانویه (29 دی) - اختصاصی ارز سنتر

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
صرافی روسی LiveCoin بعد از حمله ی هکر ها و ضرر 3.3 میلیون دلاری، بسته خواهد شد! صرافی روسی LiveCoin بعد از حمله ی هکر ها و ضرر 3.3 میلیون دلاری، بسته خواهد شد!