خانه اخبار اخبار قانون گذاری بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!

بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!

بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!
زمان مطالعه : 3 دقیقه
ارز دیجیتال ارز دیجیتال

صرافی بیترکس روز گذشته اعلام کرد که ارزهای پیگیرگریز مونرو، زی‌کش و دش را از فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود حذف می‌کند. گرین هم دیگر ارز دیجیتالی است که بیترکس آن را از حذف کرده است.

به گزارش کوین دسک، بیترکس از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی)، مونرو، زی‌کش و دش را حذف خواهد کرد. این در حالی است که این صرافی هیچ توضیحی در ارتباط با دلایل حذف این ارزها ارائه نداده است. به نظر می‌رسد بیترکس هم مانند بسیاری دیگر از صرافی‌ها در سرتاسر جهان، پیروی از قوانین شناخت مشتری و ضد پول‌شویی را بر ضرورت حفظ حریم‌شخصی کاربران ارجح می‌داند.

بیشتر بخوانید: حساسیت سازمان مبارزه با پولشویی آمریکا، روی معاملات ارز‌های دیجیتال related_content

از ماه‌های گذشته شاهد حذف ارزهای دیجیتال پیگیرگریز یا پرایوسی کوین‌ها از صرافی‌های مختلف بودیم. از سوی دیگر، سرویس مخفی ایالات متحده هم با افزایش فشارها بر کنگره، اعضای آن را مجبور کرده است که استفاده از ارزهای دیجیتالی که با محوریت حریم‌خصوصی کار می‌کنند را محدود کنند.

حساب کاربری دش در توییتر با اشاره به این اقدام بیترکس، پرایوسی کوین‌ خواندن دش را «اشتباه» خواند و نوشت: از نظر فنی، جنبه‌های عملکردی حریم خصوصی دش، از بیت‌کوین بیشتر نیست.

دش همچنین اعلام کرد که از بیترکس خواسته است تا پس از اجرای الزامات قانونی این صرافی، بار دیگر به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده آن اضافه شود. پس از این خبر، قیمت مونرو با ۱۴.۴ درصد کاهش به ۱۳۳ دلار رسید. قیمت زی کش هم با ۱۲.۲۸ درصد سقوط، در محدوده ۵۵.۷۶ دلار معامله می‌شود. قیمت دش هم از زمان اعلام خبر کاهش یافته و به ۸۸ دلار رسیده است.

بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
رشد 50 درصدی دوج کوین؛ آیا DOGE سقف 1 دلار را تاچ می کند؟ رشد 50 درصدی دوج کوین؛ آیا DOGE سقف 1 دلار را تاچ می کند؟