خانه تحلیل قیمت اتریوم میتواند طی 5 ماه آینده به مرز 2000 دلار برسد

اتریوم میتواند طی 5 ماه آینده به مرز 2000 دلار برسد

اتریوم میتواند طی 5 ماه آینده به مرز 2000 دلار برسد
زمان مطالعه : 3 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson)، تحلیلگر بیت کوین و ارزهای رمزنگاری پیش بینی کرده است که اتریوم می تواند ظرف 5 ماه آینده به 2000 دلار برسد.

تحلیل پترسون درباره اتریوم براساس بازده ماهانه ETH نسبت به بیت کوین از سال 2015 تاکنون ارائه شده است.

جستجوی اتریوم در گوگل به بالاترین میزان خود رسیده است

تیم Unfolded مشخص کرده است که از آغاز سال نو  میلادی، میزان جستجوی واژه Ethereum در گوگل به بالاترین حد خود رسیده است. این گروه مشاهدات خود درباره میزان سرچ اتریوم در گوگل را با انتشار نمودار زیر در توئیتر به اشتراک گذاشت. این به نوبه خود به این معنی است که از زمان شکست سقف قیمت 1 هزار دلاری اتر  (ETH) ، تعداد سرمایه گذاران این ارز به شدت افزایش یافته است.

 

اتریوم سال 2021 را با شتاب زیادی آغاز کرده است

از آغاز سال نو میلادی تاکنون اتریوم در مسیری قرار گرفته است که به دوبرابر شدن ارزش آن منتهی گردیده است. اول ژانویه (12 دی) این ارز با قیمت 736 دلار معامله شد. در زمان نگارش این مطلب، ETH با بالاترین قیمت 3 ساله خود یعنی 1211 دلار در حال ترید شدن است و این به معنای افزایش 68 درصدی ارزش طی هفته نخست سال 2021 می باشد.

با یک نگاه سریع به نمودار روزانه اتریوم خواهیم دید که ETH به وضوح در قلمرو اشباع خرید قرار دارد. در همین حال، بیت کوین نیز به نوعی رشد نمایی را تجربه می کند و به تازگی بالاترین رقم خود را ثبت کرده است. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با اندکی کاهش نسبت به آخرین رکورد ثبت شده دیروز، با قیمت 40286 دلار ترید می شود.

بنابراین، درصورتی که مومنتوم فعلی بیت کوین حفظ شود، اتریوم به خوبی می تواند در روزهای بعدی به رکوردهایی تازه دست پیدا کند. این استدلال بر پایه این واقعیت استوار است که اتریوم ارتباط زیادی با بیت کوین دارد. علاوه بر این، پیشرفت ETH 2.0 اطمینان بیشتری برای سرمایه گذاران فراهم کرده است زیرا از ماه دسامبر (آذر) تاکنون بیش از 2 میلیارد دلار در شبکه اتریوم سپرده گذاری شده است.

همانند سایر تحلیل هایی که درخصوص اتریوم ارائه می شود، به تریدرها و سرمایه گذاران توصیه می گردد که هرگونه حرکت ناگهانی بازار که توسط بیت کوین ایجاد می شود و روند فعلی را مختل می سازد را به دقت مد نظر قرار دهند.

 

اتریوم میتواند طی 5 ماه آینده به مرز 2000 دلار برسد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
واکنش جیم کریمر به سقوط قیمت طلا: حالا همه پول‌ها وارد بازار کریپتو می‌شود واکنش جیم کریمر به سقوط قیمت طلا: حالا همه پول‌ها وارد بازار کریپتو می‌شود