خانه اخبار اخبار جهان ارزش سهام پی‌پل پس از پذیرش بیت‌کوین، ۱۷ درصد افزایش یافته است!

ارزش سهام پی‌پل پس از پذیرش بیت‌کوین، ۱۷ درصد افزایش یافته است!

ارزش سهام پی‌پل پس از پذیرش بیت‌کوین، ۱۷ درصد افزایش یافته است!
زمان مطالعه : 3 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

شرکت خدماتی پی‌پال، به منظور بالا بردن ارزش سهام خود قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. از تاریخ 12 نوامبر نیز بستر پرداخت آنلاین پی‌پل، معاملات کریپتو را برای کاربران آمریکایی، آغاز کرد.

ارزش سهام پی پال، روز دوشنبه به بالاترین سطح خود رسید و به رکورد تازه‌ای دست یافت. این صرافی عملکرد بهتری نسبت به نزدک (بزرگ‌­ترین بازار الکترونیک جهان در آمریکا) و دیگر بازار‌های سهامی ایالات متحده، داشت.

خوب است بدانید که از 12 نوامبر، سهام نزدک حدود 6.5٪ و سهام S&P 500 تقریبا 3.5٪ افزایش یافته است. این در حالی است که رشد سهام پی‌پل، ۱۷ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: پی‌پال قصد دارد توکن خود را به بازار عرضه کند related_content

ورود پی‌پال به دنیای ارزهای دیجیتال، تنها تصمیم درست این شرکت نیست، موقعیت و عملکرد درست سیستم تجاری این شرکت، از ارزهای دیجیتال بهترین بهره را برده است. موقعیت این شرکت در پذیرش این نوع از دارایی‌ها، به رشد سهام آن کمک بزرگی کرده است.

البته برخی از تحلیلگران بر این باورند که رشد قیمت بیت‌کوین، می‌تواند باعث افزایش سهام پی‌پل شده وتاثیر مثبتی بر چشم اندازهای این شرکت خواهد داشت.

از طرف دیگر، شواهد دیگری هم وجود دارد که نشان می‌دهد پی‌پل نیز به صورت متقابل، تأثیر بسزایی روی قیمت بیت‌کوین داشته است.  داده‌ها حاکی از آنند که پی‌پل در هفته‌های پیش از آغاز به کار سرویس معاملات ارزهای دیجیتال، ۷۰ درصد بیتکوین‌هایی که تازه استخراج می‌شدند را ‌خریده است؛ این موضوع، باعث کاهش عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها شد.

اگرچه آمار و ارقام متفاوتی وجود دارد، اما در یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۹ که ۵۰۰۰ نفر در آن حضور داشتند، مشخص شد که ۶.۲٪ از آمریکایی‌های بالای ۱۸ سال بیت‌کوین دارند و ۷.۳٪ دیگر نیز قصد خرید این ارز را دارند. 

اگر این آمار درست باشند، ارزهای دیجیتال قطعا تاثیر مثبتی بر تجارت پی‌پال خواهند داشت و بازار پی‌پل، به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های آسان و کاربردی برای خرید بیت‌کوین، با رونق بسیاری همراه خواهد بود. برای مثال اپلیکیشن کش اپ، که توسط شرکت اسکوئر طراحی شده، از زمان فعال کردن خریدهای بیت‌کوین در بستر خود، شاهد افزایش درآمد چشمگیری بوده است. در واقع، حدود ۸۰ درصد درآمد کش اپ از طریق کارمزدهایی بوده است که خریداران بیت‌کوین پرداخت می‌کردند. 

سهام پی‌پال (PYPL) از ۱۲ نوامبر، روزی که پلتفرم آنلاین معاملات ارزهای دیجیتال خود را برای مشتریان واجد شرایط ایالات متحده راه‌اندازی کرده است، تنها ۱۷ درصد افزایش یافته است. پی‌پال قصد دارد خدمات جهانی خود را از اوایل سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کند.

 

blockquote

مسئله زمان است اما دیر یا زود، دیر یا زود، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) هم به جمع ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده پی پل اضافه خواهند داشت.دن شولمن (Dan Shulman)، مدیرعامل شرکت پی‌پال 

 

ارزش سهام پی‌پل پس از پذیرش بیت‌کوین، ۱۷ درصد افزایش یافته است!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
American Express روی یک صرافی جدید سرمایه‌گذاری می‌کند! American Express روی یک صرافی جدید سرمایه‌گذاری می‌کند!