خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت ترون، 14 ژانویه (25 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت ترون، 14 ژانویه (25 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت ترون، 14 ژانویه (25 دی) - اختصاصی ارز سنتر
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

از جمله نمودارهایی که از صعودهای بازار جا مانده و ممکن است در آینده روند افزایشی خوبی را شروع کند، نمودار قیمت ترون است. این نمودار در روز 8 ژانویه حرکت صعودی خوبی را شروع کرد و حتی به سطوح بالای خط روند نزولی ماژور و مقاومت 0.0355 دلار هم راه یافت.

اما ثبت سود معامله گران در بالای این سطح مقاومت باعث شد که قیمت با یک سقوط آزاد در روزهای 10 و 11 ژانویه، تا خط روند صعودی ماژور هم پایین آمد. البته گاوها در این سطح شروع به خرید کردند و نمودار از روی این خط روند جهش کرد.

 

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال ترون 14 ژانویه  (25 دی) اختصاصی ارز سنتر

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال ترون 14 ژانویه  (25 دی) اختصاصی ارز سنتر

روز گذشته نمودار قیمت در سطح مقاومت 0.031 دلار متوقف شد ولی خبر خوب این است که گاوها جلوی کاهش قیمت را نیز گرفتند. در حال حاضر میانگین متحرک‌های 20 و 50 کندله بدون شیب شده اند و RSI هم در محدوده میانی قرار گرفته و این تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد.

اگر گاوها بتوانند قیمت را از سطح مقاومت 0.031 دلار رد کنند و نمودار را بالای این سطح تثبیت کنند، اولین نشانه موج صعودی بعدی نمایان خواهد شد. در صورت شکسته شدن خط روند نزولی، نیروی محرکه افزایش خواهد یافت و این می‌تواند منجر به جهش قیمت تا بالای 0.0355 دلار شود.

اگر گاوها بتوانند نمودار را در سطوح بالای این مقاومت تثبیت کرده و آن را به یک حمایت تبدیل کنند، مقاومت‌های بعدی 0.04 و 0.05 دلار خواهد بود.

 

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت ترون 14 ژانویه  (25 دی) اختصاصی ارز سنتر

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت ترون 14 ژانویه  (25 دی) اختصاصی ارز سنتر

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطوح کنونی و یا سطح مقاومت 0.031 دلار به پایین برگردد و به زیر خط روند نزولی کشیده شود، سطح حمایت 0.024 دلار می‌تواند یک سطح حمایت معتبر باشد. اگر نمودار نرخ برابری TRX/USDT از روی این سطح حمایت جهش کند، نمودار در محدوده 0.24 تا 0.031 دلار حرکات بی روند را شروع خواهد کرد.

تحلیل قیمت ترون، 14 ژانویه (25 دی) - اختصاصی ارز سنتر

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
دارایی های تحت مدیریت گری اسکیل به 25 میلیارد دلار رسید دارایی های تحت مدیریت گری اسکیل به 25 میلیارد دلار رسید