خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین دریافت بیت‌کوین به عنوان پاداش خرید محصولات سامسونگ

دریافت بیت‌کوین به عنوان پاداش خرید محصولات سامسونگ

دریافت بیت‌کوین به عنوان پاداش خرید محصولات سامسونگ
زمان مطالعه : 1 دقیقه
نادیا سالب زاده نادیا سالب زاده

سامسونگ، این غول محصولات الکترونیکی کره‌ای، مشارکت خود با Lolli، که یک اپلیکیشن خرید آنلاین مبتنی بر ارزهای دیجیتال است، را از سر گرفت. خبر این مشارکت برای اولین بار در فوریه سال 2019 (بهمن 97) منتشر شد.

از هم اکنون، کاربران Lolli می توانند با خرید محصولات مختلف سامسونگ، اعم از تلویزیون، دستگاه های شستشو و تلفن همراه، تا 4.5 درصد پاداش به صورت بیت‌کوین دریافت کنند.

این کمپانی ماه گذشته پشتیبانی خود از شرکت تکنولوژی Garmin و شرکت محصولات آرایشی Fenty Beauty را نیز اعلام کرده بود.این استارتاپ که در سال 2018 بنیانگذاری شد، ارائه جوایز ارزهای دیجیتال به کاربران آمریکایی علی بابا را ماه نوامبر آغاز کرد.

البته ظاهراً این فروشگاه اینترنتی بزرگ چینی اصلاً از این جوایز اطلاع نداشته و قرارداد مشارکت این شرکت در واقع با یکی از پیمانکاران فرعی این شرکت بسته شده بود.

پس از آن، علی بابا مانع از آن شد که Lolli از نام تجاری این شرکت در تبلیغات خود استفاده کند. در حال حاضر Lolli از بیش از 1000 فروشگاه بزرگ و صاحب نام پشتیبانی میکند ولی فقط در دسترس مشتریانی قرار دارد که ساکن آمریکا هستند.

دریافت بیت‌کوین به عنوان پاداش خرید محصولات سامسونگ

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
ماینینگ بیت‌کوین چیست؟ ماینینگ بیت‌کوین چیست؟