خانه آموزش کیف پول ها کیف پول کوپِی (Copay)

کیف پول کوپِی (Copay)

کیف پول کوپِی (Copay)
زمان مطالعه : 3 دقیقه
پوریا زعیم زاده پوریا زعیم زاده

کوپی یک کیف پول HD بیت کوین است که برای امن کردن دارایی‌های بیت‌پی ساخته شده است. این کیف پول قابلیت چند امضایی دارد؛ یعنی  می‌تواند بیش از یک کاربر داشته باشد. این امر برای کسب و کارهایی که در آن‌ها چندین امضا برای تضمین یک تراکنش مورد نیاز است، ایده‌آل است.

کیف پول کوپِی (Copay) چیست؟

کوپی بر روی رابط‌های دسکتاپ، وب و موبایل در دسترس است و به کاربران چند گزینه برای دسترسی به کیف پول خود می‌دهد.

سازگاری

  • وب، دسکتاپ و تلفن‌همراه.
  • موجود برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و IOS.

قیمت کوپی چقدر است؟

مانند همه‌ی کیف‌پول‌های بیت کوین، استفاده از کوپی نیز رایگان است، اما برای انجام تراکنش‌ها کارمزدهایی اعمال می‌شوند. هزینه‌ها با توجه به انجمن بلاک‌چین و مقدار تراکنش تنظیم می‌شوند.

چه ارزهایی را می‌توان ذخیره کرد؟

کوپی فقط در بیت کوین معامله می‌کند، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا قیمت بالای ۱۵۰ ارز فیات را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به کیف پول سرد S

چگونه می‌توان از طریق کوپی پرداخت‌ها را انجام داد یا دریافت کرد؟

برای دریافت وجه و اضافه کردن آن به کیف پول، فرستنده باید آدرس بیت کوین شما را داشته باشد. به دلیل اینکه کوپی یک کیف پول HD است، آدرس بیت کوین شما به طور خودکار پس از هر تراکنش تغییر می‌کند.

برای ارسال وجه باید آدرس گیرنده را کپی و تایید کنید و گزینه "ارسال" را فشار دهید. این کار را توسط کد QR نیز می‌توانید انجام دهید. کوپی همچنین به شما این اجازه را می‌دهد  که آدرس گیرنده را به دفتر آدرس‌های خود اضافه کنید تا بعدا بتوانید به راحتی به ان دسترسی پیدا کنید.

پس از تایید آدرس، کاربران باید مقدار وجه و نوع پرداخت را مشخص کنند که شامل ایجاد پرداخت‌ها در بیت کوین یا واحد پول فیات می‌باشد.

کوپی چقدر امنیت دارد؟

به عنوان یک کیف پول HD، امنیت این کیف پول به خوبی تامین شده است. همچنین کوپی یکی از اولین کیف پول‌های بیت کوین است که از قرارداد پرداخت کامل بیت کوین پشتیبانی می‌کند. به این معنی است که زمانی که شما دارایی‌های خود را به یک معامله‌گر موجه ارسال می‌کنید، کوپی به طور ایمن تایید می‌کند که پرداخت به محل درست فرستاده شده‌ است.

چگونه می‌توان کوپی را تهیه کرد؟

کوپی در پلتفرم‌های مختلفی از جمله ویندوز مایکروسافت، مک و لینوکس موجود است. نسخه‌های همراه نیز برای اندروید و آیفون در دسترس هستند. توصیه می‌شود که برای دریافت آخرین نسخه کوپی به صفحه اصلی کوپی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز دربارهٔ سِلف کی (Selfkey)

مزایا

  • چند امضایی است.
  • چندین کیف پول را می‌توان روی یک برنامه نصب کرد.
  • منبع باز (Open-source) است.
  • برای مبتدیان مناسب است.
  • بسیار معتبر است و توسط شرکت پرداخت بیت کوین پشتیبانی می‌شود.

معایب

  • سرویس به تایید مرکزی متکی است که ممکن است برخی از کاربران بیت کوین را آشفته کند.
  • ممکن است منحنی یادگیری دشواری برای مبتدیان باشد.

قدم‌های بعدی

اگر این کیف پول به نظرتان جذاب آمد، می‌توانید به راحتی آن را دانلود و استفاده کنید. پس از دانلود، به بخش "تنظیمات" مراجعه کنید و  از کیف پول پشتیبان‌ بگیرید. سپس کیف پول از شما می‌خواهد که عبارت بازیابی ۱۲ رقمی خود را وارد کنید. 

در عرض چند دقیقه، شما آماده اضافه کردن و استفاده از این کیف پول چندگانه خواهید بود. این کیف پول با نیازهای خاص شما متناسب است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف پول کوپِی (Copay)

2
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

دیدگاه کاربران

شاید بخواهید بدانید
کیف پول اتوس (Ethos) کیف پول اتوس (Ethos)