خانه اخبار اخبار بلاک چین افزایش فضای ذخیره سازی داده‌ها

افزایش فضای ذخیره سازی داده‌ها

افزایش فضای ذخیره سازی داده‌ها
زمان مطالعه : 2 دقیقه
کیمیا رئیسی کیمیا رئیسی

Sharder، شبکه ذخیره‌سازی و اعتبارسنجی چند زنجیره‌ای است که قصد افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را دارد.  

از آنجایی که ممکن است از شبکه شاردر برای ذخیره‌سازی داده های برنامه جدیدی به نام Boxes استفاده شود، این شرکت تصمیم گرفته با استفاده از فناوری بلاک‌چین، فضای ذخیره‌سازی داده‌ها را افزایش و امنیت و حریم خصوصی کاربران را دو چندان کند. 

این اپلیکیشن، در حال حاضر 32 ترابایت فضا دارد اما شاردر با افزایش فضایی که در آینده خواهد داشت، 96 ترابایت فضای بیشتر در اختیار افراد قرار می‌دهد. 

پاول روگاش، مدیر بازاریابی شرکت شاردر، در مصاحبه ای با کوین‌تلگراف اعلام کرد که این پروژه در سه ماهه اول سال جاری، عملی خواهد شد. 

blockquote

اپلیکیشن Boxes می‌تواند با دیگر برنامه های مبتنی بر بلاک‌چین، به منظور فضا‌سازی بیشتر، ارتباط برقرار کند.پاول روگاش

blockquote

خوب است بدانید که هدف اصلی و نهایی این برنامه، کمک به پروژه Island است. این پروژه که برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات حساس و مهم طراحی شده، در ماه اکتبر جهانی خواهد شد. قرارداد بین شرکت شاردر و پروژه Island نیز نیز در ماه فوریه تصویب شده است. 

Sharder، این امکان را می‌دهد که فایل های مورد نظر، به صورت ایمن ذخیره و در چندین بلاک‌چین قرار بگیرند. داده‌ها رمزگذاری شده و سپس قبل از توزیع به بخش های مختلف، تقسیم می‌شوند. این شرکت گفت که این الگوریتم، سبب بالا رفتن امنیت داده‌ها شده و امکان احراز هویت و اعتبارسنجی داده ها را تسهیل می‌کند.

داده‌هایی که ممکن است همواره مورد استفاده قرار گیرد ذخیره نمی‌شوند. این برنامه مخصوص داده‌هایی حساس و مهم است که ذخیره امن آن بسیار حائز اهمیت است.

شاردر، در کنار همکاری با پروژه Island، با SignEase و Filecoin نیز کار می‌کند. این برنامه برای پرداخت هزینه های خدمات فضا‌سازی، توکن مخصوص به خود را با علامت SS در اختیار دارد. به گفته روگاشف این شرکت در حال مذاکره با سایر شرکت ها است تا Boxes را به عنوان یک قطب ذخیره‌سازی اطلاعات امن معرفی کرده و به محبوبیت جهانی برساند. 

 

افزایش فضای ذخیره سازی داده‌ها

2
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

دیدگاه کاربران

شاید بخواهید بدانید
تحلیل قیمت پولکادات، 31 اکتبر (10 آبان) تحلیل قیمت پولکادات، 31 اکتبر (10 آبان)