خانه اخبار اخبار جهان گری گنسلر استاد بلاکچین MIT کاندید ریاست SEC شد

گری گنسلر استاد بلاکچین MIT کاندید ریاست SEC شد

گری گنسلر استاد بلاکچین MIT کاندید ریاست SEC شد
زمان مطالعه : 1 دقیقه
آکادمی هلاکویی آکادمی هلاکویی

رئیس جمهور منتخب آمریکا، جو بایدن سرانجام در مورد نامزد انتخابی خود برای ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تصمیم گرفت.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش می دهد که گری گنسلر (Gary Gensler) نامزد منتخب جو بایدن برای ریاست SEC است. در دولت اوباما ، گنسلر رئیس کمیسیون تجارت آتی کالا بود، وی در این سمت مسئول اجرای بسیاری از مفاد جدید لایحه ی دود-فرانک Dodd-Frank Act بود که پس از بحران مالی سال 2008 انجام شد.

گنسلر بیشتر دوران ریاست جمهوری ترامپ را در MIT گذرانده و دوره هایی را درباره دارایی های دیجیتال و بلاکچین تدریس کرده است. تردیدی وجود ندارد که مجلس سنا که تحت کنترل دموکرات ها می باشد گنسلر را تایید خواهد کرد. گنسلر احتمالاً آگاهترین شخص در حوزه ی کریپتو برای رهبری SEC است.

رئیس سابق SEC ، جی کلیتون، که در ماه دسامبر (4 دی 99) از سمت خود کناره گیری کرد، به پیگیری عرضه ی اولیه کوین ها در طول دوره ریاست خود معروف بود. در اوایل دوره تصدی کلیتون بود که کمیسیون گزارش خود را درباره ی DAO منتشر کرد. این اولین اعلامیه رسمی SEC بود که در آن اعلام شده بود دارایی های دیجیتال می توانند به عنوان اوراق بهادار قلمداد شوند و بنابراین SEC در مورد آنها ذی صلاح است.

گنسلر کمی پس از پیروزی بایدن در ابتدای ماه نوامبر (آبان) رهبر سیاست مالی تیم انتقالی بایدن بوده است. در آن زمان حدس و گمان های زیادی در مورد نقش احتمالی گنسلر در دولت آینده وجود داشت و بسیاری نیز ریاست SEC را را برای او پیش بینی کرده بودند.

گری گنسلر استاد بلاکچین MIT کاندید ریاست SEC شد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
ورودی بیت کوین به صندوق شرکت‌های سرمایه‌گذاری ۹۷ درصد کاهش پیدا کرده است ورودی بیت کوین به صندوق شرکت‌های سرمایه‌گذاری ۹۷ درصد کاهش پیدا کرده است