خانه اخبار ارزها اخبار آلت کوین ها جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal

جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal

جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal
زمان مطالعه : 2 دقیقه
نادیا سالب زاده نادیا سالب زاده

(Litecoin (LTC روز چهارشنبه بیش از 10٪ افزایش یافت ، و توانست بیت کوین را پشت سر بگذارد و در صدر لیست بهترین ارزهای دیجیتال از نظر عملکرد قرار گرفت

این اتفاق پس از ورود PayPal به بازار ارزهای دیجیتال و قرار دادن LTC در لیست ارزهای دیجیتال مورد تایید خود اتفاق افتاد. LTC ، نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، با بیش از 12٪ جهش به 52.64 دلار رسید، سطحی که آخرین بار در 3 سپتامبر (۱۳ شهریور) دیده شده است.

این افزایش پس از آن صورت گرفت که پی پال، با 346 میلیون حساب فعال در سراسر جهان ، متعهد شد ارزهای دیجیتال را به عنوان منبع تأمین مالی خرید از 26 میلیون فروشنده خود در سراسر جهان قرار دهد.

در ابتدا این سرویس از بیت کوین(BTC )، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می کند. این اطلاعیه به طور کلی مانند سوخت موشک در بازارهای ارز دیجیتال عمل کرد زیرا ممکن است گامی در جهت نزدیک شدن به هدف استفاده از ارزهای دیجیتال در سیستم مالی جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: پی‌پال قصد دارد توکن خود را به بازار عرضه کند related_content

BTC ، رهبر بازار ارزهای دیجیتال ، با 6٪ جهش به بالاترین قیمت سال 2020 با بیش از 12،700 دلار رسید ، قبل از آنکه به 12.688 دلار برسد ، با 5.99٪ افزایش ، در حالی که ETH و BCH به ترتیب 4٪ و 7٪ رشد کردند.

در حالی که افزایش دو رقمی قیمت LTC چشمگیر است ، اما نقدینگی نسبتاً کمتری نسبت به BTC دارد ، بنابراین سفارشات نسبتاً زیاد می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت داشته باشد.

ملتم دمیروز (Meltem Demirors)، معاون ارشد فروش کوین‌شیرز (CoinShares) در یک گفتگوی توئیتری به CoinDesk گفت: “بازارهای LTC به صورت آنی معامله می شوند و عمدتا معامله گران راه های زیادی برای ابراز احساسات به غیر از محل تجارت ندارند.


 

 

جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
اتریوم، گزینه پرداختی پلتفرم apple pay اتریوم، گزینه پرداختی پلتفرم apple pay