خانه اخبار اخبار جهان یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند

یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند

یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند
زمان مطالعه : 2 دقیقه
نادیا سالب زاده نادیا سالب زاده

استارتاپ Everipedia در حال همکاری با آسوشیتدپرس(Associated Press) برای استفاده و توزیع نتایج انتخابات در بلاکچین با استفاده از شبکه‌ی اوراکل چین‌لینک (LINK) است.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی، Everipedia از همکاری خود با آسوشیتدپرس برای امضای کریپتویی و انتشار نتایج انتخابات از آژانس خبرگزاری API خبر داد.

Everipedia میگوید که قصد دارد گزارشات انتخاباتی خود را از طریق پلتفرم اوراکل چین‌لینک به نام Everipedia OraQle ارائه دهد. ادغام با چین‌لینک تضمین میکند که داده‌های منتشر شده در کانال‌های رسمی Everipedia مستقیماً از سیستم داخلی آژانس خبری سرچشمه میگیرند.

 

blockquote

نود Everipedia چین‌لینک قراردادهای هوشمندی که به داده‌های انتخابات ایالات متحده دسترسی دارند را با پشتوانه اثبات کریپتو فراهم میکند که میتواند برای تأیید داده‌ها از نود ما که مستقیماً از API اصلی آسوشیتدپرس می‌آید، استفاده کند که Everipedia به آن دسترسی دارد.

blockquote

آسوشیتدپرس از سال ۱۸۴۸ آرا را در انتخابات ملی، ایالتی و محلی ایالات متحده در ۵۰ ایالت محاسبه کرده است. با استفاده از ادغام Everipedia با زیرساخت‌های غیرمتمرکز چین‌لینک، آسوشیتدپرس میتواند داده‌های انتخابات را به طور همزمان در چندین بلاکچین امضا و منتشر کند که تضمین محکمی برای سوابق قابل تأیید و ضد دستکاری نتایج انتخابات را ارائه میدهد.

بیشتر بخوانید: بلاکچین تا سال 2030، تقریبا 1.76 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی، اضافه می‌کند related_content

به گفته‌ی مدیر توسعه تجارت این شرکت، Everipedia اولین شرکتی است که گزارشات آسوشیتدپرس را برای استفاده‌ی بلاکچینی منتشر میکند.

یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
پی‌پال قصد دارد توکن خود را به بازار عرضه کند پی‌پال قصد دارد توکن خود را به بازار عرضه کند