خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت لایتکوین، 17 اکتبر (26 مهر)

تحلیل قیمت لایتکوین، 17 اکتبر (26 مهر)

تحلیل قیمت لایتکوین، 17 اکتبر (26 مهر)
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

لایتکوین (LTC) امروز به زیر هر دو میانگین متحرک کشیده شد و این نشان می‌دهد که خرس‌ها از جهش قیمت تا سطح مقاومت 51 دلار استفاده کردند تا پوزیشن‌های فروش ایجاد کنند. البته هنوز گاوها تسلیم نشده‌اند چون در حال حاضر تلاش می‌کنند تا از خط روند صعودی دفاع کنند.

اگر گاوها نتوانند قیمت را از میانگین متحرک‌های 20 و 50 روزه رد کنند، احتمالا شدت فروش افزایش خواهد یافت و خرس‌ها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا نمودار نرخ برابری قیمت LTC/USD را به زیر خط روند صعودی بکشانند. اگر موفق شوند، سقوط تا 42 دلار ممکن خواهد شد.

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت لایتکوین 17 اکتبر

از طرف دیگر اگر نمودار به سطوح بالای میانگین متحرک دست یابد، گاوها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا نمودار را از محدوده مقاومتی 51 تا 52.36 دلار رد کنند. اگر موفق شوند، الگوی سر و شانه معکوسی که هدف احتمالی 60.3702 دلاری دارد، تکمیل خواهد شد.

تحلیل قیمت لایتکوین، 17 اکتبر (26 مهر)

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند یک استارتاپ برای ثبت نتایج انتخابات ایالات متحده از چین‌لینک استفاده میکند