خانه تحلیل قیمت تحلیل قیمت استلار، 5 ژانویه (16 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت استلار، 5 ژانویه (16 دی) - اختصاصی ارز سنتر

تحلیل قیمت استلار، 5 ژانویه (16 دی) - اختصاصی ارز سنتر
زمان مطالعه : 1 دقیقه
میلاد آقایاری میلاد آقایاری

جهشی که قیمت استلار از روز 20 نوامبر شروع کرد تا 25 نوامبر ادامه یافت و از آن زمان به بعد، نمودار قیمت وارد فاز اصلاحی شده است و این یعنی افزایش قیمت‌های اواخر 2020 و اوایل 2020 در این آلتکوین تاثیری نداشته است.

همانطور که از در تصویر زیر پیداست، نمودار نرخ برابری XLM/USD در یک کانال نزولی قرار گرفته و قیمت به صورت پله ای در حال کاهش است. البته به دلیل جهش قیمت‌های دو روز گذشته نمودار، میانگین متحرک نمایی 20 کندله (0.144 دلار) صعودی شده و RSI هم در سطح 66 درصدی قرار گرفته است.

 

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال استلار 5 ژانویه (16 دی) اختصاصی ارز سنتر

نمودار قیمت به همراه تحلیل تکنیکال استلار 5 ژانویه (16 دی) اختصاصی ارز سنتر

بعد از برخورد نمودار به سقف کانال، قیمت دوباره کاهش خود را شروع کرد ولی علامت مثبت این است که گاوها در EMA20 جلوی کاهش قیمت را گرفته اند و این یعنی احتمال رسیدن دوباره قیمت به سقف کانال وجود دارد.

اگر نمودار بتواند نیروی محرکه جدیدی به خود بگیرد، صعود تا 0.20 دلار و بعد قله کوتاه مدت 0.2323 مدت در دستور کار قرار می‌گیرد. البته احتمال وقوع چنین اتفاقی چندان زیاد نیست و بیشتر محتمل است که نمودار قیمت در روزهای آینده هم در کانال نزولی خود باقی بماند.

البته انتخاب این آلتکوین به عنوان ارز دیجیتال ملی اوکراین، می‌تواند در دراز مدت اثرات مثبتی روی قیمت بگذارد و باعث افزایش قیمت‌های بیشتر آن بشود. خروج نمودار از کانال نزولی خود و تصویب در بالای آن، علامت مثبت بسیار مهمی‌خواهد بود.

 

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت استلار 5 ژانویه (16 دی) اختصاصی ارز سنتر

تحلیل تصویری تکنیکال قیمت استلار 5 ژانویه (16 دی) اختصاصی ارز سنتر

از طرف دیگر، اگر نمودار به زیر EMA20 کشیده شود، سطح 61.8 درصدی از سطوح اصلاح فیبوناتچی از جهش قیمت اخیر با سطح 0.12 دلار، می‌تواند یک سطح حمایت قابل اتکا برای نمودار باشد. اگر این سطح هم شکسته شود، کف کانال به عنوان یک حمایت عمل خواهد کرد و شکسته شدن آن هم یعنی سقوط‌های بیشتر تا نواحی 0.10 دلار.

تحلیل قیمت استلار، 5 ژانویه (16 دی) - اختصاصی ارز سنتر

توجه : مطالب سایت ارزسنتر از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد .

در این باره بیشتر بخوانید
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
رکورد بالاترین حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز برای دومین بار شکسته شد رکورد بالاترین حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز برای دومین بار شکسته شد