خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین طبق گفته Grayscale ، صندوق های بازنشستگی از بیت کوین استفاده می کنند.

طبق گفته Grayscale ، صندوق های بازنشستگی از بیت کوین استفاده می کنند.

طبق گفته Grayscale ، صندوق های بازنشستگی از بیت کوین استفاده می کنند.
زمان مطالعه : 2 دقیقه
زوم ارز زوم ارز

مایکل سوننشن (Michael Sonnenshein ) مدیرعامل تازه منصوب Grayscale به بلومبرگ گفت که صندوق های بازنشستگی و موقوفات به طور فعال در صندوق های Grayscale سرمایه گذاری کرده اند  و مقدار دارایی تخصیص یافته ی آنها  به سرعت در حال رشد است .

Grayscale مرکز خرید بیت کوین بوده و اکنون تقریباً 3٪ از بیت کوین در گردش را در اختیار دارد.

کل دارایی های تحت مدیریت (AUM) از 10 محصول مختلف ، 27 میلیارد دلار تشکیل شده است . Grayscale Bitcoin Trust با بیش از 23 میلیارد دلار AUM ، محبوب ترین محصول خود باقی مانده است. Grayscale’s Ethereum Trust در حال حاضر در حدود 3.6 میلیارد دلار ارزیابی می شود ، در حالی که صندوق سرمایه گذاری Digital Large Cap آن تقریباً 339 میلیون دلار در اختیار دارد.

صندوق های بازنشستگی انبوهی از خریداران سازمانی را دنبال می کنند که از سال 2020 وارد بازار بیت کوین شده اند. یک نظرسنجی که توسط Fidelity Investments در سال گذشته انجام شد نشان داد که 36٪ از موسسات مالی در سراسر ایالات متحده و اروپا گفتند که آنها دارای ارزهای دیجیتال یا مشتقات هستند. بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان گزارش دادند که بیت کوین دارند ، در حالی که 11٪ آنها گفته اند که مالک اتریوم هستند.

طبق گفته Grayscale ، صندوق های بازنشستگی از بیت کوین استفاده می کنند.

0
برچسب ها:
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
سخنگوی صنعت برق: ماینرهای ایرانی روزانه ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز مصرف می‌کنند سخنگوی صنعت برق: ماینرهای ایرانی روزانه ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز مصرف می‌کنند