خانه اخبار اخبار بلاک چین کمیسیون اروپا قانون‌گذاری های بلاکچین را تا سال 2022 انجام میدهد

کمیسیون اروپا قانون‌گذاری های بلاکچین را تا سال 2022 انجام میدهد

کمیسیون اروپا قانون‌گذاری های بلاکچین را تا سال 2022 انجام میدهد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
سنا نجفیان سنا نجفیان

کمیسیون اروپا با همکاری اتحادیه 30 کشور موسوم به EBP قصد دارد تا سال 2022 قانونگذاری های مربوط به بلاکچین را در سطح اروپا راه‌اندازی کند.

طبق گزارش وبلاگ تیم نوآوری‌های دیجیتال و بلاکچین در 23 سپتامبر، کمیسیون اروپا (EBP) بر روی این چارچوب قانونی کار خواهد کرد تا کاربردهای بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال را در زیرساخت‌های خدمات بلاکچین اروپا آزمایش کند.

EBSI ابتکار مشترک کمیسیون اروپا و EBP است که هدف آن ارائه خدمات عمومی دیجیتال فرامرزی در سرتاسر اتحادیه اروپا با استفاده از فناوری بلاکچین است.

بیشتر بخوانید: بلاک چین در 2 دقیقه related_content

خارج از EBSI، این چارچوب همچنین مواردی مانند قابلیت جابجایی داده‌ها، قراردادهای هوشمند و هویت دیجیتال را در بخش‌هایی ازجمله بهداشت، محیط ‌زیست، حمل‌ و نقل و انرژی آزمایش می‌کند.

تیم نوآوری دیجیتال و بلاکچین همچنین اشاره کردند که این کمیسیون به تدوین یک چارچوب قانونی که از دیجیتالی کردن دارایی‌ها از طریق توکنیزه‌سازی و همچنین قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، توجه ویژه‌ای داشته است.

این خبر تنها یک هفته پس از اعلام برنامه‌های اتحادیه اروپا برای ایجاد یک چارچوب قانونی تا سال 2024 برای ترویج پذیرش دارایی‌های بلاکچین و دیجیتال در بخش فایننس منتشر می‌شود.

در مارس سال جاری ناظران بازار در فرانسه، (Autorité des Marchés Financiers) یا (AMF) در حال کار بر روی یك چارچوب قانونی برای اتحادیه اروپا به‌منظور مطالعه روی تأثیر توکن‌های اوراق بهادار است.

کمیسیون اروپا قانون‌گذاری های بلاکچین را تا سال 2022 انجام میدهد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد