خانه اخبار ارزها اخبار آلت کوین ها مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد

مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد

مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد
زمان مطالعه : 3 دقیقه
پوریا زعیم زاده پوریا زعیم زاده

به گفته مکس کایزر، سازمان SEC، پس از بررسی ریپل، دیگر الت کوین‌ها مانند استلار و کاردانو را پیگیری خواهند کرد. همانطور که می‌دانید، اتهامات مطرح شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، تاثیر منفی روی شرکت و توکن XRP داشته است.

بازار ریپل پس از انتشار گسترده این اخبار و اقدامات برخی از صرافی‌ها افت چشمگیری داشت. به گفته مکس کایزر اینگونه حواشی در نهایت به نفع بیت‌کوین تمام خواهد شد.

ریپل و دیگر آلت کوین‌های همپای آن از بین می‌روند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اقدامات حقوقی علیه ریپل را آغاز کرده است. بر اساس دادخواست ثبت شده در روز سه شنبه، ریپل ۱.۳ میلیارد دلار در طی یک دوره هفت ساله از طریق فروش XRP جمع کرده است. اگر چه تیم حقوقی و مدیر عامل شرکت ریپل این اظهارات را اشتباه قلمداد کردند، اما شواهد خلاف آن را بیان می‌کند.

این ارز پر سروصدا تنها طی چند روز از 0.65 دلار به 0.21 کاهش یافت اما امروز طی حرکتی صعودی به 0.35 دلار رسید. البته باید گفت که این ارز موقعیت خود را به عنوان سومین ارز دیجیتال بازار از دست داده و بسیاری از شرکت‌ها و صرافی‌ها آن را از لیست ارزهای خود حذف کردند. 

بیشتر بخوانید: این صرافی‌ها معاملات ریپل را متوقف کردند! related_content

در پی کاهش قیمت ریپل بسیاری از آلت کوین‌ها نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و روندی نزولی را طی کردند اما بیت‌کوین همچنان رشد خود را ادامه داده و در طی چند روز اخیر 68 درصد افزایش یافته است. 

چندی پیش مکس کایزر، مجری محبوب تلویزیون، در گفتگو با سایت خبری کریپتو‌پوتیتو اظهار کرد که ریپل از بین خواهد رفت و سازمان بورس و اوراق بهادار نیز متوقف نخواهد شد. وی در ادامه افزود که این سازمان به دنبال دیگر آلت‌کوین‌ها نیز خواهد رفت. مکس بر این باور است که در این بازار نوسانی، بیت‌کوین همواره در صدر قرار خواهد داشت. 

شما بیت‌کوین را تغییر نمی‌دهید بیت‌کوین شما را تغییر می‌دهد

کیزر، قبلاً نیز گفته بود که هنگامی که بیت‌کوین با قیمت 1 دلار معامله می‌شد، شروع به سرمایه‌گذاری کرده است. وی اقدامات انجام شده توسط بنیانگذار و مدیرعامل MicroStrategy، مایکل سایلور و پل تودور جونز را شرح داد. او گفت که سایلور در ابتدا برای خرید بیت‌کوین میلیون‌ها دلار قرض کرده. از طرف دیگر، جونز بودجه تامینی اضافی را برای خرید بیت‌کوین در اختیار داشته است. 

و در ادامه صحبت‌های خود منتقدان بیت‌کوین مانند پیترشیف، پل کروگمن و نوریل روبینی را نقد نکرد و گفت، این ارز به خودی خود آن‌ها را نابود خواهد کرد. سیستم بیت‌کوین و رشد نجومی آن، روح و روان منتقدان را مورد اصابت قرار می‌دهد و برای آنها چیزی جز افسوس و پشیمانی به‌جا نخواهد گذاشت. 

در آینده‌ای نزدیک بیت‌کوین روی بانک‌های مرکزی متمرکز می‌شود و تغییرات بسزایی در دنیای اقتصاد و خدمات پرداختی به وجود می‌آورد. در آخر، کیزر گفت که بیت‌کوین به طرز عجیبی هر آنچه را که مانع آن شود، نابود می‌کند. بیت‌کوین شما را تغییر می‌دهد شما قادر نیستید آن را تغییر دهید. 

 

مکس کایزر: سازمان SEC پس از ریپل دیگر آلت‌کوین‌ها را هدف قرار می‌دهد

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
دومین مرد ثروتمند مکزیک خرید بیت‌کوین را بهترین سرمایه‌گذاری خود می‌داند دومین مرد ثروتمند مکزیک خرید بیت‌کوین را بهترین سرمایه‌گذاری خود می‌داند