خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین هدف بعدی بیت‌کوین، فتح قله 14 هزار دلاری!

هدف بعدی بیت‌کوین، فتح قله 14 هزار دلاری!

هدف بعدی بیت‌کوین، فتح قله 14 هزار دلاری!
زمان مطالعه : 3 دقیقه
سیامک تیموری سیامک تیموری

بعد از هفته‌ها ثبات قیمت بیت‌کوین، گاوهای بازار به صحنه بازگشتند و بیت کوین موفق شد مقاومت 12000 دلاری را بشکند و هم اکنون در قیمت 12229 دلار معامله می شود.

 بیت‌کوین در هفته گذشته رشد 7 درصدی را تجربه کرده است و در 24 ساعت گذشته نیز 4 درصد رشد داشته است. اگرچه بزرگترین ارز دیجیتال جهان با افزایش مومنتوم قیمتی مواجه است اما آلت کوینها در سوی دیگر در حال افت قیمتی می باشند.

بیشتر بخوانید: پنج ارز دیجیتالی که بزودی از آنها بیشتر می‌شنوید! related_content

برای مثال ارز LINK با افت 3 درصدی مواجه شده است و توکن‌های دیفای دیگر مانند UMA و Aave بیش از 4 درصد افت داشته اند. در طول سال جاری میلادی، مقاومت 12000 دلار برای بیت کوین بسیار دردسر ساز بوده است و قبل از این بیت‌کوین نتوانسته است خودش را در این سطح حفظ کند و از اینجا افت قیمتی به سطوح پایین تر را شروع کرده است.

طبق اطلاعات وبسایت آماری Glassnode، بیت‌کوین برای مدتی است که روند صعودی را در پیش گرفته است و با این حال، اگر مسیر قیمتی خودش را از بازارهای مالی سنتی جدا نکند، نمی‌تواند رشد قیمتی زیادی را تجربه کند.

Simon Peters یکی از تحلیلگران پلتفرم معاملاتی eToro گفت:

 

blockquote

قبل از اینکه سرمایه‌گذاران منتظر حرکت صعودی بعدی بیت‌کوین باشند، باید ببینیم که این ارز دیجیتال چه مدت می‌تواند خودش را در بالای سطح قیمتی 12000 دلار حفظ کند. بعد از آن سرمایه‌گذاران باید به 14000 دلار به عنوان هدف قیمتی بعدی نگاه کنند.

blockquote

با نگاهی به تحلیل‌های صفحه توییتر پایگاه داده Santiment در تاریخ 20 اکتبر (29 مهر)، می‌توان دید که این پایگاه از یک واگرایی نزولی برای بیت‌کوین خبر داده است. این امر به خاطر رشد غافلگیر کننده 3 درصدی بیت‌کوین در روز شنبه و یکشنبه بود. همچنین در روز شنبه و یکشنبه، کمترین میزان تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین از تاریخ 28 ژوئن (8 تیر) ثبت شد.

بیشتر بخوانید: تراکنش‌های بیت کوین به چند دسته تقسیم می‌شوند؟ related_content

گاوهای بیت‌کوین با اخبار پیرامون پذیرش بیت‌کوین در شرکتهای سرمایه‌گذاری به وجد آمده‌اند. در آخرین خبر ها اعلام شد که موسسه سرمایه گذاری Fidelty یک صندوق مربوط به بیت‌کوین را راه اندازی خواهد کرد. همچنین از دیگر موسساتی که پیش از این در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کردند می‌توان به MicroStrategy، Square، و Stone Ridge اشاره کرد.

Eric Demuth یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Bitpanda گفت:

 

blockquote

ما افزایش تعداد موسسات سرمایه‌گذاری که در بازار ارزهای دیجیتال وارد می‌شوند را شاهد هستیم. هم اکنون حجم پول زیادی وجود دارد که فقط به بازار های مالی سنتی سرازیر نمی‌شوند.

blockquote

چیرگی بیت‌کوین بر بازار یک ماه است که در حال افزایش است و بیت‌کوین 60 درصد از مجموع بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. همچنین 11 درصد سهم بازار متعلق به اتریوم می‌باشد.

Dan Tapiero، بنیانگذار DTAP ، گفت:

 

blockquote

موسسه سرمایه‌گذاری Grayscale در حال حاضر کنترل 2.4 درصد ذخایر بیت‌کوین را بر عهده دارد. ممکن است این موجب کمبود بیت کوین و در نتیجه افزایش قیمت آن شود.

blockquote

هدف بعدی بیت‌کوین، فتح قله 14 هزار دلاری!

0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

شاید بخواهید بدانید
جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal جهش قیمت لایتکوین بعد از قرارگرفتن در برنامه PayPal