خانه اخبار ارزها اخبار بیت کوین بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!

بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!

بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!
زمان مطالعه : 2 دقیقه
سنا نجفیان سنا نجفیان

راب کویف من (Rob Koyfman)، مدیر اجرایی سابق Goldman Sachs، معتقد است که بیت کوین بعد از چندین ماه  تثبیت قیمت، آماده‌ی رالی صعودی قیمتی است. او گفت که فدرال رزرو با چاپ بی رویه‌ی دلار برای سر پا نگه داشتن دلار ممکن است باعث تضعیف کردن ذخیره‌ی ارز جهانی شود و از سوی دیگر باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین شود.

 

blockquote

اقدامات اخیر فدرال رزرو در استفاده‌ی بی رویه از چاپ پول ممکن است به ضرر دلار تمام شود. در 30 سال گذشته، دلار آمریکا 3 قله‌ی قیمتی داشته است یکی در 1985 یکی در سال 2000 و احتمالاً در سال 2020. ثبت قیمت در زیر این خط روند می‌تواند سقوط بزرگی برای دلار آمریکا رقم بزند و بر دارایی‌های دیگر نیز اثر نامطلوبی داشته باشد.راب کویف من

blockquote

او معتقد است که بیت کوین هم اکنون به تنهایی در موقعیت مناسبی برای رشد قیمتی قرار دارد و تضعیف قدرت دلار می‌تواند باعث شود که بیت کوین از بیشترین قیمت تاریخی خودش یعنی 20 هزار دلار هم بیشتر شود.

بیت کوین می‌تواند به بالاتر از این هم برود و دلار ضعیف شده هم برای این رشد قیمتی مانند سوخت عمل می‌کند و به آن سرعت می‌بخشد. بیت کوین در دو سال گذشته تثبیت قیمتی خودش را انجام داده است و اکنون آماده است تا به سمت قیمت‌های بالا حرکت کند. دلار تضعیف شده می‌تواند رشد قیمت بیت کوین را شدیدتر کند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه در مورد بیت کوین باید بدانید! related_content

با این حال یکی از معامله گران بازار، جاش راجر (Josh Rager)، معتقد است که خرس‌ها و گاوهای بازار همچنان با یک دیگر جدال می‌کنند تا سرانجام یکی از آن‌ها بتواند به سطح مورد نظر خود برسد. سطح کلیدی قیمت بیت کوین هم اکنون در 9250 دلار قرار دارد.

تغییر زیادی برای بیت کوین به وجود نیامده است. به دست آوردن سطح 9550 دلار و 9800 دلار برای گاوهای بازار است و سقوط قیمتی تا 9250 دلار و 8500 دلار برای خرس‌های بازار است.

در زمان نوشتن این متن، طبق آمار سایت Coinmarketcap، قیمت بیت کوین با 0.53 درصد کاهش در محدوده‌ی 9273 دلار قرار دارد.

بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!

2
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ثبت نظر

نظر شما

دیدگاه کاربران

شاید بخواهید بدانید
مدیرعامل تلگرام: مقاومت جهانی در مقابل تحریم تکنولوژی ها، "تازه شروع شده" است. مدیرعامل تلگرام: مقاومت جهانی در مقابل تحریم تکنولوژی ها، "تازه شروع شده" است.